20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ארנון גלעדי בקריאה דחופה לסייע לתושבי שדרות ויישובי עוטף עזה

בס”ד

21.12.2008
לכבוד:
רון חולדאי
ראש עיריית תל אביב יפו
כאן

אדוני ראש העירייה,

הנדון: קריאה דחופה לסייע לתושבי שדרות ויישובי עוטף עזה

בימים האחרונים אנו עדים להסלמה במצב הביטחוני בשדרות וביישובי עוטף עזה, למרות הסכם הרגיעה שאמור היה לאפשר לתושבים החיים תחת איומי ירי הקסאמים כבר למעלה משמונה שנים, שקט יחסי. בחמאס הודיעו כבר ביום שישי בבקר כי הרגיעה הגיעה לקיצה ותושבי האזור חזרו לחיי השגרה בצל הקסאם והפצמ”ר, כבני ערובה במדינתם שלהם.

קראתי הבוקר את העיתונים בצער ובלא מעט זעם, איך ייתכן שממשלת ישראל אינה מסוגלת להגן על ילדי ישראל החיים בגבולות המדינה והם נאלצים להגיע לבית הספר בליווי משטרתי, ואיזה פתרון מציעה המדינה לילדים אלה החיים תחת איום יומיומי על חייהם, בחופשת החנוכה.

אדוני ראש העירייה, בעקבות חוסר האונים של הממשלה והסבל הבלתי נגמר של ילדי ותושבי שדרות ועוטף עזה, אני פונה אלייך כחבר מועצת העירייה, כאבא וכתושב תל אביב יפו להתגייס למען תושבי שדרות ועוטף עזה בימי חנוכה אלה, כאשר כל ילדי ישראל חוגגים ונהנים, ולארח את ילדי האזור בעיר תל אביב, להזמין אותם להצגות ומופעי חנוכה שיזמה העירייה, ולו כדי להשכיח מהילדים את החרדות, הסבל והפחד היומיומיים למספר ימים.

אני מציע כי במקום שממשלת ישראל אינה ממלאת את תפקידה ומפקירה את ביטחון תושביה, תתגייס עיריית תל אביב יפו ונבחריה למלא את החלל הזה ולו במעט, שכן “כל ישראל ערבים זה לזה” ובל ניתן למרחק הגיאוגרפי להשכיח מאיתנו את אחריותנו כלפיי אלו החיים תחת איומי הקסאם רק בשל היותם יהודים תושבי ישראל.

אשמח לקחת אחריות ולסייע בכל יוזמה שתבחר לקבל על מנת לסייע לילדי שדרות ועוטף עזה ולבני משפחותיהם במהלך ימי החנוכה.

בברכה,

ארנון גלעדי
ממונה על פיתוח עסקים
העתק: חברי מועצת העירייה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“סיפורי בוגי”

אריק זיו ויזר

מזל טוב למשה פייגלין שמתמודד לראשות הליכוד.

אריק זיו ויזר

למה ההפגנה בעכו כל כך חשובה

אריק זיו ויזר

לתקשורת!!! תגובה להשמצות!!!/מאת: דוד אייכלר

אריק זיו ויזר

תגובת יו”ר הליכוד העולמי למעצר החוליה בה חברים ערבים ישראליים:

אריק זיו ויזר

החלטת מועצת הביטחון 242: ההישג הדיפלומטי הכביר שישראל עלולה לאבד /מאת:דורי גולד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן