18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ארדן עולה למתקפה על גבאי

מול יותר מאלף חברים בהדלקת נר ראשון של חנוכה ארדן תקף אמש בחריפות את יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, על שכינה את הליכוד "תנועה מושחתת" ארדן אמר על גבאי כי הוא "ראש התנועה שהמציאה את השחיתות הפוליטית – מפא"י". גבאי "עוד לא עשית בדק בית במפלגתך וכבר אתה מפלג ומכפיש? ראש התנועה שהמציאה את השחיתות הפוליטית מפא"י. אתה תטיף לנו מוסר!.

"אבי גבאי, שעבר ממשרד האוצר היישר לעבודה עם הטייקונים שעליהם אמור היה לפקח ועשה עשרות מיליוני שקלים על חשבון רווחי הציבור, שישב במעצר בית ושקולו מעולם לא נשמע עד כה בנושאי חוק, הוא יטיף לנו מוסר"!

"כל אותם צבועים שמשתתפים בהפגנות פוליטיות שמביעות חוסר אמון ביועץ המשפטי לממשלה ושנושאים שלטים אנטי דמוקרטיים בסגנון 'נתניהו אשם עד שתוכח חפותו'? אלה לא אנשים שיכולים להטיף מוסר לאף אחד", הוסיף ארדן. לדבריו, "אלה פוליטיקאים מסוכנים ואסור לנו לעשות טעויות שעלולות להביא אותם אפילו קרוב לעמדות שלטוניות. לכן חברים, האחריות היא גם עלינו – לנהוג בזהירות. וכמובן כמובן לנהוג בממלכתיות".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גזענות או שרלטנות

אריק זיו ויזר

ברקת מניה בטוחה

ע(י)נקי

אלי חזן

הקלף המנצח של ארדן : דורון אביטן

אלי חזן

השר כץ בתל חי : "ראש הממשלה – כמו המגינים של תל חי"

אלי חזן

ליכודניק גאה להציג : איציק דדוש שחקן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן