19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ארדן בחר בסביבה

השר ארדן הודה לראש הממשלה ולשר החוץ על ההצעה להתמנות לשגריר ישראל באו”ם אך החליט להמשיך לכהן כשר להגנת הסביבה

השר ארדן הודיע הבוקר לראש  הממשלה ולשר החוץ כי לאחר לבטים רבים, החליט להמשיך לכהן כשר להגנת הסביבה והשר המקשר בין הממשלה לכנסת ולוותר על הצעתם למנותו לשגריר ישראל באו”ם.

ארדן הודה לראש הממשלה ולשר החוץ על הבעת האמון וציין כי היה מדובר בהחלטה קשה בין שני תפקידים מאתגרים, המהווים שליחות לאומית. “ייצוג ישראל  באו”ם הציב בפני יעדים מדיניים והסברתיים מאתגרים, אולם לבסוף גברה מחויבותי לסביבה ורצוני העז להשלים את הרפורמות הסביבתיות, העתידות לשנות את פניה של ישראל, ביניהן, מהפיכת המיחזור והפרדת הפסולת, פיתוח שרשרת הפארקים המטרופולינים לאורכה של ישראל, יישום חוק אויר נקי והפחתת זיהום האויר בישראל ועוד”.

ראש הממשלה אמר לארדן כי כמי שכיהן כשגריר ישראל באו”ם, ברור לו  שארדן  יכול היה להיות שגריר מצוין ולשרת את מדינת ישראל, אולם בחירתו להמשיך ולכהן כשר להגנת הסביבה ולהשלים את הובלת המהלכים החשובים למדינת ישראל ראויה להערכה. נתניהו הוסיף כי  ימשיך לסייע ולגבות את ארדן בקידום הרפורמות הסביבתיות וזאת על מנת להציב את הנושא הסביבתי במרכז סדר יומה של הממשלה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר כץ: “אבו מאזן שוב מבלף ורץ להתחבק עם חמאס – המו”מ הסתיים בלא כלום”

אלי חזן

דן את תע”ש דרך עיני המודיעין

אריק זיו ויזר

אדלשטיין : הרש״פ בחרה אסטרטגיית טרור וחד-צדדיות

אריק זיו ויזר

מורשת מופז : “מדחת יוסוף”

אריק זיו ויזר

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל: “אני מתחייב לפעול להקמת ועדה בין משרדית שתסדיר את מעמדן של חוות החקלאים הבודדים בנגב”

אריק זיו ויזר

סילבן, שוב, עושה היסטוריה

אלי חזן
דילוג לתוכן