22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

ארדן בהתקפה ליכודית : ועתה ויטלי חייקין

השר גלעד ארדן חוזר לאופציית אנשי ליכוד ראויים בלשכתו : מינה את ויטלי חייקין ליועצו במשרד התקשורת. זה המינוי השני שלו השבוע ויש להביע סיפוק שכן יועצים עם אוריינטציה לאומית היא הדרך ליישם מדיניות שהובטחה לציבור 


לאחר שליכודניק הציג את דורון אביטן נשאלת השאלה מיהו ויטלי חייקין ?



נולד בגומל שבבלרוס. עלה לארץ ב1990 וגדל בחיפה כחניך ומדריך בנוער הליכוד חיפה. ויטלי שירת בצה"ל כלוחם בספינת הטילים ושימש במגוון תפקידים בספינה. ויטלי חייקין הוא בעל תואר ראשון באנגלית והוראה ובעל תעודת הוראה מאוניברסיטת חיפה.
את הפעילות הפוליטית והציבורית התחיל ויטלי יחד עם מספר חברים לפני 10 שנים כשהקימו ביחד את תא הליכוד ,לביא, באוניברסיטת חיפה.
תוך שנתיים הפך ויטלי ליו"ר והוביל את התא לראשונה מזה שנים לזכיה במספר חוגים ולתפקידים בכירים בועד המנהל של האגודה. באותה שנה שימש ויטלי כחבר ועד אקדמי באגודה ובשנה לאחר מכן כסיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה. בשנה שבה שימש כסיו"ר אגודת הסטודנטים פעל למען קיום יום ירושלים וחגיגת חגים יהודיים כהלכתם. במקביל שימש ויטלי כחבר במועצה הארצית של צעירי הליכוד ורכז סטודנטים ארצי במטה הדור הצעיר במערכות הבחירות השונות.
לאחר סיום הלימודים היה ויטלי בין הפעילים הבולטים בסניף הליכוד בחיפה ויחד עם חבריו החליטו להקים את קבוצת "דור ההמשך" בחיפה על מנת בין היתר לחזק את מעמדה של תנועת הליכוד בחיפה כתנועה הפועלת לקידום אינטרסים חברתיים  ואידאולוגיים למען שמירת זהותה היהודית דמוקרטית של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי ברוח מגילת עצמאות. לאחר פעילות של כעשור לטובת תנועת הליכוד מינה השר כחלון את ויטלי ליועצו, תפקיד אותו מילא עד סוף הקדנציה. לאחרונה נבחר ויטלי ליו״ר מועצת סניף הליכוד בחיפה למרות גילו הצעיר יחסית.
מתחילת חודש אפריל שר התקשורת הנכנס גלעד ארדן מינה את ויטלי ליועצו במשרד התקשורת.



 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החתול המפוטם מדי רוצה עוד שמנת | אביתר בן-צדף |

אריק זיו ויזר

ד"ר לאה נס בישוב אפרת: "הגעתי לכאן על מנת לחזק את התושבים"

אריק זיו ויזר

אדלשטיין במופע ליבני

אריק זיו ויזר

סגנית השר גילה גמליאל מובילה מהפכה בתפיסת השילוב של הורות וקריירה במשרדי הממשלה

אריק זיו ויזר

הסברה פוסט מודרנית : הקמת "רשות לאומית להסברה"

אלי חזן

שנה אקדמאית חינם במסלול גמליאל בירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן