24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ארדן אצל גלעדי

ביום שני בערב השר להגנת הסביבה גלעד ארדן התארח אצל ארנון גלעדי יור סניף ת”א.המפגש נערך בנמל תא במועדון תל אביבה בפני כ 200 איש.למפגש הגיעו מלבד חברי המרכז והפעילים המוכרים,גם חברה צעירים ואנשי עסקים חדשים שלראשונה מתפקדים לליכוד.השר ארדן הודה לארנון גלעדי על מפגן הכח המרשים וקבע ביקור עבודה בעיר.השר הודה לארנון ולסניף ת,א שתמכו בו עוד בתחילת דרכו ונתן סקירה בתחום המדיני והסביבתי.השר קרא לחיזוק המתיישבים ביהודה ושומרון ולחיזוק הבנייה בירושליים.השר גם נתן סקירה סביבתית על הנעשה בגוש דן,והבהיר כי יש לעשות הכל להילחם בזיהום האוויר ובנזקיו.
במפגש נכחו גם חה”כ כרמל שאמה ,חבר ועדת כלכלה וסגן יור הכנסת ,שריתק את הציבור בנושא הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל,חבר הכנסת יריב לוין יו”ר ועדת הכנסת,שריתק את הציבור בנושא הרפורמה במשרד המשפטים ועל השינויים הצפויים לשיפור עבודת הכנסת , וחברת הכנסת מירי רגב ,שדיברה בנושא המע”מ שירד, והיטל הבצורת והצורך להגן על יישובי הפריפריה שהם אוכלוסית מצביעי הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ס’ ראש העיר, ארנון גלעדי: “נפעל להוציא את הצעירים התל אביבים מהאדישות ולהביא את העיר להישגים”

אריק זיו ויזר

תוכנית ירושלים-רבתי בכנס בית”ר / מאת: תומר זילבר

אריק זיו ויזר

די לסתימת פיות

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית:פרשת חיי שרה /מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

דוד זגורי הועבר מתפקידו כיו”ר סניף הליכוד לאחר עשר שנות כהונה

אלי חזן

חוטובלי ושלום מילאו את כפר סבא

אלי חזן
דילוג לתוכן