32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ארגון TLV Internationals מברך על אישור חוק העליה בקריאה טרומית בכנסת

 

 

 

הצעת החוק יום העלייה עברה אתמול (יום רביעי 10.2.16) במליאת הכנסת בקריאה טרומית. מטרת הצעת החוק, אשר הוגשה על ידי חברי הכנסת מיקי זוהר, חיליק בר ומייקל אורן, להביא להטעמת ערכה וחשיבותה העליונה של העלייה בעבר, בהווה ובעתיד, לחיזוקו הפנימי של עם ישראל כבסיס לקיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. להתפתחותה כחברה רב תרבותית בעלת שפת אם משותפת ועתיד משותף.״
על פי הצעת החוק יום העלייה יצוין מדי שנה בתאריך  י׳ בניסן , בו על פי המסורת, צלח יהושע בן נון את נהר הירדן יחד עם כל בני ישראל וניתן להחשיבו כעלייה ראשונה של כל עם ישראל.
יונתן יאבור, מנהל ארגון TLV Internationals, ארגון העולים הגדול בארץ: “כעולה מאנגליה אני גאה שיש לפחות נושא אחד שמצליח לאחד בין קואליציה ואופוזיציה. חוק זה יאמר בקול ברור שמדינת ישראל רואה בחשיבות עליונה את מפעל העלייה מכל רחבי תבל. יום ציון לאומי יחזק את הקשר בין ישראל והתפוצות ויאפשר לאלפי יהודים מכל העולם לשוב הבייתה להגשים את החלום הציוני כפי שאני ואלפי עולים נוספים כבר הגשימו.הצעת החוק יום העלייה עברה אתמול (יום רביעי 10.2.16) במליאת הכנסת בקריאה טרומית.

מטרת הצעת החוק, אשר הוגשה על ידי חברי הכנסת מיקי זוהר, חיליק בר ומייקל אורן, היא להביא להטמעת ערכה וחשיבותה העליונה של העלייה בעבר, בהווה ובעתיד, לחיזוקו הפנימי של עם ישראל כבסיס לקיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. להתפתחותה כחברה רב תרבותית בעלת שפת אם משותפת ועתיד משותף.״ על פי הצעת החוק יום העלייה יצוין מדי שנה בתאריך  י׳ בניסן , בו על פי המסורת, צלח יהושע בן נון את נהר הירדן יחד עם כל בני ישראל וניתן להחשיבו כעלייה ראשונה של כל עם ישראל. 

 

יונתן יאבור, מנהל ארגון TLV Internationals, ארגון העולים הגדול בארץ: “כעולה מאנגליה אני גאה שיש לפחות נושא אחד שמצליח לאחד בין קואליציה ואופוזיציה. חוק זה יאמר בקול ברור שמדינת ישראל רואה בחשיבות עליונה את מפעל העלייה מכל רחבי תבל. יום ציון לאומי יחזק את הקשר בין ישראל והתפוצות ויאפשר לאלפי יהודים מכל העולם לשוב הבייתה להגשים את החלום הציוני כפי שאני ואלפי עולים נוספים כבר הגשימו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החידה השבועית של ליכודניק

אריק זיו ויזר

תגובת גיל שפר לפרסום בליכודניק

אלי חזן

מרידור מסמן את היעד

אריק זיו ויזר

כוכבי מצא אוצר בהסתדרות

אריק זיו ויזר

כנסת ישראל בין טראמפ, התאגיד והתקציב הדו- שנתי

אריק זיו ויזר

יום הולדת לדן רזניק – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן