40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אראל מרגלית ירד מהפסים

בסרטון וולגרי ניסה מרגלית להראות עצמו כקשוח והציג את הימין ה”קיצוני”. מרגלית שכח להזכיר את סמוטריץ’ או אורי אריאל שקרא לעלות עם D9 על בג”צ. ככה זה כשהקמפיינר שלך – קלוגהפט- הוא איש של בנט.

 

 

MARGALIT

רמה רדודה ושפה בוטה כזו לא ראינו מאז ימי ציפי לבני העליזים ב”מצב האומה”. אראל מרגלית ניסה לדבר לעם אך במקום זאת יצר סרטון מביך המשפיל ציבורים שלמים. בסרטון מתאר מרגלית את החסרונות של ציבור מצביעי הימין ומנהיגיו ומציג את הימין כקיצוני וברוטלי בלי לשים לב שהוא עצמו מתדרדר ומתבטא בצורה שלא מכבדת איש ציבור ובטח שלא חבר כנסת מכהן.

 

מרגלית נמנע מלהזכיר דוגמאות כמו מצעד הבהמות שיזם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ ממפלגת הבית היהודי וגם נמנע מלהזכיר ציטוטים פרובוקטיביים יותר כמו זה של חבר הכנסת אורי אריאל מהבית היהודי שקרא לעלות עם דחפורים על בית המשפט העליון, אך אולי הגיעה העת לגלות לציבור הצופים בסרטון כי מאחורי מרגלית עומד היועץ משה קלוגהפט שהחל לעבוד עם מרגלית בחודש שעבר ועבד גם עם נפתלי בנט. עובדה זו מסבירה מדוע אין שום התייחסות לחברי כנסת מהבית היהודי הנמצאים בצד הקיצוני של הסקאלה הפוליטית.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בשם דור ההמשך

אלי חזן

המסר שביהמ”ש העליון הנכבד היה חייב לשקול בעניין השוטר מזרחי

אריק זיו ויזר

למה שוק התקשורת בישראל כל כך ריכוזי?

אריק זיו ויזר

פרשת ויקרא- החינוך לטהרה

אלי כהן

יום שישי השחור לישראל

אריק זיו ויזר

הביוגרפיה של אולמרט : כתב טינה היסטורי

עומר אריכא
דילוג לתוכן