40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אקוניס “ציפי נעלמה- בע’ ונאלמה בא’ “

אדוני היו”ר, חברי,
כנסת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר חברת הכנסת ציפי לבני וזהו תיאורה:
מפטפטת תחת כל עץ רענן , מופיעה בכל תחנת טלוויזיה ורדיו, ומרבה להשתמש בביטויי סלנג מוזרים.
השבוע היא נעלמה- בע’ ונאלמה בא’ , שתקה. דממה. ומתי נעלמה יו”ר האופוזיציה?
דווקא בשעה שמדינה שלמה מתייצבת מאחורי עמידתה האיתנה של הממשלה של העומד בראשה, שריה, חברי הכנסת, חברי סיעתה שהתייצבו ואמרו:
בנושא ירושלים אין קואליציה ואין אופוזיציה. יש קונצנזוס. יש הסכמה לאומית רחבה מאוד. לא יהיה איש שיאמר לנו האם ואיפה לבנות בירושלים. ואת, הגברת לבני- שותקת. לא מגבה, לא ממלכתית, לא עניינית. הרי כך את הבטחת לבית הזה, לציבור, לנהוג כראש אופוזיציה. אבל כרגיל, הרבה מילים , אפס ביצועים.
אדוני היו”ר,
ירושלים היא בירת ישראל מזה 3000 שנה. מאז העביר דוד המלך את ממלכתו מחברון לירושלים. לאחר החורבן והגלות התפללנו אליה 2000 שנה וכאשר הכרזנו עליה כבירת ישראל עם הקמת המדינה, הוספנו ב-1967 את ההחלה בחוק הישראלי גם על מזרח העיר והמלאכה הושלמה עם חקיקת חוק יסוד: ירושלים בירת ישראל בממשלתו הראשונה של מנחם בגין.
“חברי הכנסת. יש לנו ויכוחים על דרך ומטרה. אין לנו ויכוח בנושא אחד: שלמותה של ירושלים והמשך כינונה וביסוסה כבירתה של מדינת ישראל. אמרתי אתמול ואחזור על כך היום: אין שתי ירושלים, יש רק ירושלים אחת. מבחינתנו, ירושלים אינו נושא לפשרה. ירושלים היתה שלנו, תהיה שלנו, היא שלנו, וכך תהיה לעולמי עד. כך אמר רה”מ לשעבר,יצחק רבין עליו
והוסיף: “אילו אמרו לנו שמחיר השלום הוא ויתור על ירושלים המאוחדת בריבונות ישראל, הייתי עונה, ‘הבה נוותר על השלום'”. יצחק רבין!
מייסד קדימה, אריאל שרון, אמר פה בירושלים: “ירושלים היא העוגן, שורש חייו ושורש אמונתו של העם היהודי וממנה עדי עד שוב לא ניפרד. ירושלים תהיה תמיד בירת מדינת ישראל מאוחדת לנצח נצחים”.
דוד בן גוריון אמר: “ישראלים ימסרו נפשם על ירושלים לא פחות מאנגלים על לונדון, רוסים על מוסקבה ואמריקאים על ואשינגטון”.

ומעל כולם , מנחם בגין שאמר את המשפט האלמותי: “לאמריקנים יש את וושינגטון די סי, לנו, יש את ירושלים די סי, דייויד’ס קפיטל”

כעת אני אומר מכאן, מהכנסת בירושלים למנהיגי העולם החופשי ולנשיא ארה”ב בראשם: מיסטר פרזידנט, ENOUGH IS ENOUGH!
הישראלים ויהודי העולם שירושלים היא בירתם הנצחית, מאוחדים סביב ריבונותינו בה ואני קורא גם
לגברת לבני להשמיע את קולה ולהצטרף לקונצנזוס הישראלי הרחב.
אדוני היו”ר, חברי הכנסת,
הממשלה החדשה קיבלה את אמון הבית הזה לפני קצת יותר משלושה וחצי חודשים. הירושה שהשאירה לנו ממשלת קדימה היא קשה ומאתגרת!
בתחום המדיני:דפוס חדשני הונהג על ידי קדימה בתולדות היחסים הבין לאומיים: מתן ומתן!
לא נשאו ונתנו עם הפלשתינים. פשוט נתנו ונתנו. לא עומדים על דרישה אחת מהפלשתינים- כך גם חשב מר אולמרט בראיון לעיתון ניוזוויק לפני כשבועיים: נסיגה ישראלית לקווי 67, בנוסף חילופי שטחים מישראל הריבונית וויתור מביך על האגן הקדוש בירושלים
ידעו אזרחי ישראל שאצלנו קודם כל הוגדרו תנאי הייסוד לשיחות עם הצד השני: הפלשתינים חייבים להודיע שהם מכירים במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. זהו תנאי בסיסי כל כך, צודק כל כך- מה מנע מקדימה לעשות זאת? רשלנות, פשוט רשלנות בקיום המשא ומתן. התרשלתם-תוצאות לא הבאתם!

אנחנו לא נסכים לחמאסטן שנייה.לא תהיינה שלוש מדינות לעם אחד, כדרישת הפלשתינים: מדינת טרור בעזה-כבר יש, מדינת טרור ביו”ש –לא תהיה,ומדינה נוספת בישראל הריבונית. זה מה שרוצים הפלשתינים. לא 2 מדינות ל-2 עמים אלא 3 מדינות לעם אחד! רק לפלשתינים!
אנחנו מושיטים יד לשלום עם הפלשתינים, באמת ובתמים ובידיים נקיות אנו קוראים פעם אחר פעם לשיחות על שלום אמת. וכרגיל, אצל שכנינו הפלשתינים, ברוח דבריו של שר החוץ לשעבר אבא אבן: “הפלשתינים לא מחמיצים הזדמנות להחמיץ הזדמנות”. במקום להיענות לקריאות השלום של ממשלת ישראל הם מושיטים יד לאיראנים. מצטרפים לציר הרשע שמתחיל בטהרן ומתפשט מערבה לסוריה וללבנון.
המצב הביטחוני, ברוך ה’ , מהטובים שידעה המדינה בשנים האחרונות. מה אתם חושבים צבועי קדימה, שתושבי אשדוד שכחו את הטילים? תושבי אשקלון שכחו? תושבי שדרות והנגב המערבי? בבאר שבע שכחו? בחיפה או בעכו? בנהריה או במעלות? בקרית שמונה או בטבריה? או אולי בצפת או שלומי?
לא שכחו, חברי קדימה, לא שכחו שבתקופתכם נחת גשם של טילים על ראשיהם של ילדי ישראל. הצד השני יודע שאם יחזור לירי בלתי פוסק- יחטוף בעוצמה! הם יודעים זאת!
אדוני היו”ר,
בשבוע שעבר העבירה הכנסת – באחריות ובממלכתיות- לראשונה בתולדות המדינה, תקציב דו-שנתי שעונה לצרכי המשק והחברה הישראלית בעת הזו. הזמנים- זמנים לא רגילים בכלכלה העולמית וגם בכלכלה שלנו. ובכל זאת, עבר תקציב טוב שבניגוד לסיסמאות שמפריכים ראשי האופוזיציה –ח”כ מופז- הוא גם אחראי וגם חברתי: מה יש בו? הגדלת קצבאות הזקנה ב-900 מיליון שקל, הגדלת קצבאות הילדים במיליארד שקל, סל התרופות שגדל ב-415 מליון שקל, השקעה של שמונה מיליארד שקל בתשתיות והגברת התחרות במשק החשמל והטכנולוגיה הסלולרית.
עסקת חבילה נחתמה בהידברות ובהסכמות כל הצדדים. אין שביתות, אין הפגנות. כולם משלבים ידיים. חוץ מהאופוזיציה בראשות קדימה.
חבריי,
אנחנו הבטחנו לפני הבחירות להוציא את ה”נכבה” מספרי הלימוד. לממשלת קדימה היו הרבה החלטות אומללות בשלוש השנים בהן שלטה, אבל ההחלטה להכניס את ה”נכבה” לספרי הלימוד בוודאי תופסת מקום של כבוד בצמרת המצעד.
שר החינוך-יישר כוח! הציבור בישראל מחזק את ידיך ואת ידי הממשלה שהחליטה זאת. הצדק נעשה והנרטיב הציוני, האמיתי, ההיסטורי והנכון חזר אל בתי הספר!
מטעמים אלה חבריי, ומסיבות רבות אחרות אני אומר היום לחבריי קדימה:
צבועים-נמאסתם! אתם לא שומעים את הציבור? לא רואים? הרי קיבלתם מנדט והיו לכם שלוש שנים להנהיג את המדינה ולשנות את פניה על פי תפיסתכם.נכשלתם ! והציבור אמר את דברו. נכשלתם-לכו הביתה! לכו לאופוזיציה- גם זו שליחות וגם אותה אתם לא מסוגלים לקיים.
אתם הוקמתם בחטא פוליטי, אתם בועה, ובועה סופה להתנפץ!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לפיד במילה אחת : אכזבה

אלי חזן

ריבלין למזכ”ל נאט”ו : “ישראל לא תוותר על זכותה להגנה עצמית”

אריק זיו ויזר

ביוזמת יו”ר הכנסת סדנה למניעת הטרדה מינית

אריק זיו ויזר

– גילה גמליאל בכנס שדולת הנשים בעשרת

אריק זיו ויזר

מובילים אחדות

אריק זיו ויזר

ריבלין לנתניהו: המחלוקת בינינו איננה אישית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן