18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

אקוניס, עשייה ערכית ואמיתית

מתן שטיינברג במאמר דעה על פועלו ותרומתו רבת ההיקף של יו"ר ועדת הכלכלה.

אני שואל את עצמי רבות בשבועות האחרונים, מה עובר בראשם של הרבה טוקבקיסטים ושרלטנים למיניהם לבוא ולתקוף כך סתם, לחינם בדרך המשולה לשנאת אחים אשר מעבר להיותה סתמית היא מאוד מסוכנת ליציבות המפלגה.
לא מוזר שבשבועות האחרונים משום מה אחת מהדמויות המרכזיות והחשובות ביותר שצמחו בליכוד לאחרונה מותקפת ע"י גורמים מתוך המפלגה באופן מגמתי וארסי, תוך שימוש בטיעונים שכל קשר בינם ובין המציאות הינו מקרי בהחלט.

אופיר אקוניס ידוע מאז ומעולם כאיש ליכוד, אמיתי, ערכי, דעתן ויתרה מכך אידיאליסט,אולי אני מחדש לכולם, בניגוד להרבה חברי כנסת בחר להגשים את אמונותיו בליכוד בכתיבת עבודה על הפוליטיקה הישראלית שבמרכזה עמדו ערכי המוסר והריאליזם על פי מנחם בגין ז"ל.
אופיר שידוע שנים רבות כחבר ליכוד אשר תרם מעצמו באופן הכי מקסימאלי לליכוד בייחוד בשעותיה הקשות כאשר רבים מ"חבריה" נטשו אותה, איפה היו כולם אז?
 
אופיר אשר נבחר לכנסת בזכות, החל באופן כל כך מרשים לתרום לעשייה הפרלמנטארית החל מחוקים ועד נאומים שובי לב אשר מדיפים "ריח" של ערכים "ליכודיים" אמיתיים. עת החל אופיר את כהונתו בועדת הכלכלה של הכנסת הוא הצהיר בפרהסיה כי דרכו היא אחת והיא לשמש כ "לוביסט של הצרכנים בכנסת" ואכן כך היה הדבר החל משורת הצעות חוק ודיונים למען כלל הציבור הישראלי:
 
מאבק להפחתת דמי הקישוריות
 
ביטול האגרה על החלקים הדרומיים של כביש 6 – בניגוד לעמדת האוצר
 
הצעת חוק החסכמים אשר מחייבת הצבת חסכמים על ברזים במקומות ציבוריים – הצעה אשר חוסכת המון כסף לציבור הישראלי ובכך תורמת במקביל למשק המים.
 
פתיחת שוק הסלולאר לתחרות ע"י הכנסת המפעילים הוירטואליים לשוק והצעת חוק שהגיש לביטול קנסות היציאה.
 
הצעת תיקון פקודת התעבורה העוסקת באישור חנייה בפרצי חנייה של תחבורה ציבורית בשבת ובכך מקלה באופן מסוים את בעיית החניות בישראל.
 
הצעת חוק הריבית הפוכה בבנקים – ריבית על הפלוס בעו"ש
 
אישור חוק החזר כספי במזומן לצרכן עבור מוצרים אשר סופסוף עבר.
 
ולאחרונה הצעת חוק בדבר נושא אשר דגלי ישראל ייוצרו אך ורק בישראל (צעד פטריוטי טהור לחלוטין!).
 
בשבועות האחרונים משום מה אירע דבר מוזר, מסכת ארוכה של דברי גנאי מגוחכים מופנים לעבר אופיר בדבר האשמות חסרות בסיס על נושא התמלוגים, מוזר מאוד כי האשמות שעולות אינם כלל מתקרבות לאמת בכלל, אז הרשו לי לסבר את אוזניכם ויותר נכון את עיניכם, אופיר אקוניס תומך בהעלאת התמלוגים ובשיתוף אזרחי ישראל ברווחים. הוא רואה צורך אמיתי לבצע את המהלך באופן מידתי ומאוזן ולא להיכנע לפופוליזם הזול המבקש להעלות את התמלוגים ל80%.אופיר בעד שמירת אוצרות הטבע של המדינה ושכל אזרחי ישראל ייהנו מפרותיהם!!!
מוזר כי זה מאוד שונה ממה שמתואר ע"י גורמים אלו ואחרים.
 
אין לי להצטער על כך שגורמים מתוך מפלגת הליכוד, מפלגה שחרטה על דגלה את עקרון הרגישות החברתית אבל גם את עקרונות הכלכלה החופשית, לוקחים חלק בדמגוגיה הזולה והפופוליסטית והחליטו לנהל מסע הכפשה נגד ראש הממשלה ונגד ח"כ בישראל אשר מטרתו היא אחת – הגנה על הצרכן הישראלי באופן הכי אופטימאלי שיש, ניכר שיש המקנאים בכך וחבל!
אני גאה בכך שאופיר הוא ח"כ מטעם הליכוד ויתרה מכך גאה על פועלו הנרחב בכנסת ישראל!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מקור הפלגנות בעם ע"פ יוסי חביב

יוסי חביב

יצחק שמיר – ההיית או היה זה חלום

אלי חזן

בנימין נתניהו החזיר את עקרון "הערבות ההדדית" לחברה

אריק זיו ויזר

"איך פוצצתי מפגש עם חבר הכנסת השמאלני של הליכוד"

אלי חזן

פריימריז 2012 – תוצאת מחצית

אריק זיו ויזר

כיפורים ורמדאן

אלי חזן
דילוג לתוכן