39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אקוניס משפיל, שוב, את קדימה

בנאום במליאת הכנסת על הצעת אי אמון הזכיר ח”כ אופיר אקוניס לחברי קדימה את מה שהם מעדיפים לשכוח. ובכלל, דומה כי השפלת קדימה הפכה לתחביבו האישי 

 

יו”ר צוות התגובות של הליכוד, ח”כ אופיר אקוניס, משיב לחברי קדימה על הצעת אי אמון בממשלה.

 

אדוני היו”ר, כנסת נכבדה!

 

מהי מנהיגות חזקה? מהי מנהיגות אמיצה? מנהיגות שבטוחה בכוח ובעוצמה שלה! לא זו שמתעקשת, לא כזו שאטומה לרחשי העם ולמחאה ציבורית. מנהיגות אמיתית שבטוחה בעצמה מזהה טעויות ויודעת לתקן שצריך. תוך כדי עשייה! תוך כדי תנועה!

 

אני אומר כאן את מה שאמרתי גם בישיבת סיעת הליכוד: העלאת המס על הדלק הייתה טעות. שמענו את זה ברחוב, שמענו את זה בתחנות הדלק ובעשרות מפגשים עם חברינו – פעילי הליכוד. אני וחבריי לסיעת הליכוד, הבאנו את הדברים בפני ראש הממשלה ובפני שר האוצר והבענו את מחאתנו בנושא.  ראש הממשלה שמע את המחאה הציבורית, הבין את הצורך להקל את הנטל על הציבור, החליט על שורת הקלות שמטרתן להקל את העול הכלכלי על מעמד הביניים ובעיקר על השכבות החלשות בחברה, תוך שמירה על ניהול הכלכלה באופן אחראי ושקול. הייתה טעות והיא תוקנה!

 

 

שמעתי את הביקורת של דוברי קדימה שממחזרים את הסיסמאות שמוכתבות להם במשרד יחסי הציבור בו הוקמו: נתניהו התקפל, אמרתם. הרי אם ראש הממשלה לא היה קשוב לרחשי הציבור הייתם אומרים שהוא אטום, ומרגע שהקשיב לעם ותיקן – אז הוא מתקפל. אם אתם הייתם מקשיבים יותר לרחשי לב העם, אולי הייתם מצליחים למנוע לפחות חלק מהכישלונות בשלוש שנות שלטונכם. שלוש שנות הכישלון שבסופם החליט העם לפטר אתכם ולשלוח אתכם לאופוזיציה!

 

לפני שאתם ממשיכים בדקלום הסיסמאות, הייתי מציע לכם לשאול את עצמכם. לעשות חשבון נפש. כיצד הפכתם ללא רלוונטיים! כיצד מפלגת האופוזיציה במדינת ישראל הופכת ללא רלוונטית ונזקקת לשירותיהם של ארגונים כאלה ואחרים שינגחו את הממשלה. שמענו את ההסתדרות, את מר בוחבוט – עם כל הכבוד, לא נזקקו לעצתם כדי להודיע על חבילת ההטבות.

 

 

 

ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו והליכוד מוכיחה שאפשר לנהל את הכלכלה באופן שקול ואחראי – ולא בפאניקריה! אנחנו מוכיחים שאפשר גם לנהוג באחריות וגם להקשיב לרחשי הציבור וכשצריך גם לעשות את התיקונים הנדרשים. זו ממשלה שלא מנותקת כמו ממשלת הכישלון של קדימה! לא כזו שמאות אלפים הפגינו נגדה רק לפני שלוש וארבע שנים בכיכר רבין והתעקשה לשמור על כסאה. אנשי שמאל מובהקים – תומכים שלכם. לא שלנו – שלכם דיברו על מנהיגות חלולה. הם דיברו עליכם!

 

מנהיגות אמיצה שבטוחה בעצמה יודעת לקבל ביקורת, להקשיב לרחשי לב העם ואם צריך גם לתקן.

 

  • להעלות את שכר המינימום – זה חברתי!
  • להשקיע בחינוך ובהשכלה הגבוהה – זה חברתי!
  • לסלול מסילות ברזל בכל רחבי הארץ – זה חברתי!
  • להשקיע מיליארד ורבע כדי לעצור מסתננים שגוזלים מקומות עבודה של השכבות החלשות ביותר!
  • לדבר על חברתיות – לא הופך אתכם לחברתיים!
  • להוזיל את התחבורה הציבורית בפריפריה – זה סופר חברתי!
  • לפתוח את שוק הסלולר לתחרות ולהוזיל מחירים – זה חברתי!

 

נמשיך להוביל את הכלכלה באחריות על פי דרכו של מנחם בגין: “כלכלה חופשית עם רגישות חברתית”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין ביום למען שוויון לבעלי מוגבלויות: הכְּנֶסֶת מונגשת מתמיד, נאֶה דורשת ונאֶה מקיימת

אריק זיו ויזר

גמליאל :”יש להעלות את שיעור המס על החברות הגדולות”

אלי חזן

דנון זועם על הפיגוע בחברון

אלי חזן

fair fight ? שרן השכל נגד אורן חזן

אריק זיו ויזר

דנון מתנגד לממשלת האחדות

אלי חזן

הקואליציה במצב אנוש – אף אחד לא חש זאת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן