23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אקוניס הביא את השמש לעיר המתחרדת

חבר-הכנסת אופיר אקוניס ('ליכוד'), ביקר בסניף 'הליכוד' בבית-שמש ונפגש עם פעילים

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת אופיר אקוניס ('ליכוד'), ביקר בסוף השבוע שעבר בבית-שמש ונפגש עם פעילים בסניף 'הליכוד' המקומי. אקוניס, בן 37 בלבד, מכהן בכנסת זו הקדנציה הראשונה, אך מאחוריו קרוב ל-15 שנה של פעילות הסברתית בהנהגת התנועה. שימש כעוזר לדובר במשרד ראש הממשלה בתקופת כהונתו הראשונה של נתניהו כראש ממשלה. לאחר מכן שימש כדוברו של נתניהו, הן כשר אוצר והן כיו"ר התנועה. לכנסת הנוכחית נבחר לרשימת הליכוד דרך מחוז תל-אביב. במחצית הראשונה של הקדנציה שימש כיו"ר ועדת הכלכלה ולאחרונה במסגרת רוטציה פנים סיעתית, עבר לתפקיד סגן יו"ר הכנסת.

 

סניף הליכוד היה מלא. קרוב ל-60 חברים נכחו, בעיקר צעירים- בני נוער, סטודנטים, אקדמאים וחיילים משוחררים. במקום נכחו שני חברי מועצה מכהנים- מוטי כהן ונתן שטרית- וחבר מועצה לשעבר- אלי ונונו. בפתיחת הערב קיבל ח"כ אקוניס סקירה על בית-שמש הן מבחינה פוליטית- ברמה המקומית והארצית כאחד- והן מבחינת נושאים מקומיים בוערים העומדים על הפרק- בנייה עתידית, ביקורת על השלטון המכהן- וכמובן נושאים אקטואליים ברמה הארצית- ייקור הדלק, המצב במזרח התיכון ועוד.

 

בדבריו אמר ח"כ אקוניס: "מרגש אותי לראות סניף מלא ביום רגיל ולא בתקופת בחירות. יש לכם סניף עם אנשים נפלאים ונמרצים. כמי שמכהן במפלגה הראשית בקואליציה ובממשלה, אני מודע לביקורת המופנית כלפינו. קיבלנו ירושה מסוימת וגם אנחנו לא מושלמים. אני מודע לשגיאות שנעשו. גדולתה של מנהיגות היא להכיר בשגיאותיה, להודות עליהן בגלוי ולתקנן. לצערי, לא כל ממשלות ישראל ניחנו בתכונה זו ואת המחיר שילם האזרח הפשוט". ח"כ אקוניס סקר את פעולותיו בתפקידו הקודם, כיו"ר ועדת הכלכלה: "לנגד עיניי עמדה האידיאולוגיה הז'בוטינסקאית שלאורה אני, כחבר ליכוד מזה קרוב ל-20 שנה, דוגל: כלכלה חופשית עם רגישות חברתית. כעוזרו של נתניהו כשר אוצר, כיו"ר ועדת כלכלה ובכל מקום שאני נמצא בו, אינני נותן יד להעלאת מיסים, אלא להיפך, להפחתתם ולהנהגת מס הכנסה שלילי!".

 

כאמור, קיבל ח"כ אוקניס סקירה על הנעשה בפוליטיקה המקומית ועל תכניות עתידיות המטילות צל כבד על שינוי קיצוני באופייה של העיר. נתן שטרית העיר, כי באוויר מרחפת לה הנחה, כאילו מאחורי הקלעים, הבטיח טרם הבחירות, נתניהו לאלי ישי, כי בית-שמש תהיה עיר חרדית ובתמורה על כך לא תמך ישי בציפי לבני ובכך הביא להקדמת הבחירות ולעליית ממשלת נתניהו. נתן העיר, כי דברים ברוח זו אמר ראש העיר, משה אבוטבול, בפגישה שנערכה לפני מספר שבועות עם חברת-כנסת אחרת מן הליכוד, סגנית השר גילה גמליאל בביקורה בעיר. אקוניס השיב, כי ההסכמים הקואליציוניים גלויים וכי אמיתות הטיעון ניתנת לבדיקה: "למיטב ידיעתי אין סיכום כזה, מהש אומר שהדברים המיוחסים לראש העיר שלכם הינם מוטעים", אמר אקוניס וסיכם את המפגש: "ביקרתי מספר פעמים בבית-שמש וזו הפעם הראשונה שאני זוכה למפגש בלתי-אמצעי עם חברים. כח"כ צעיר אני נרגש מנוכחות רבה של חברים צעירים ואני מרגיש שיש עתיד טוב לתנועתנו. אני עומד לרושתכם ואתם מוזמנים לפנות אליי ב'פייסבוק', שם תקבלו ממני תשובות באופן אישי. צוות העוזרים שלי עומד לרשותכם בפניות טלפוניות ודרך המייל". המפגש הסתיים בשירת 'התקווה'.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עצה לשרינו /מאת אריק זיו

כנסו, קראו ותתפקחו !/מאת:אביבה סלמון – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

נתפסו במצלמת ליכודניק בכנס בעמקים/צילמה טובה מעוז

אריק זיו ויזר

שר התקשורת באשקלון

אריק זיו ויזר

קריאה לסילוק עומר ברגותי מאוניברסיטת תל אביב

אריק זיו ויזר

קובי אשרת – מוסיקאי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן