39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אקוניס בכיוון הליברלי ?

“ביום ראשון, ה- 16 לנובמבר, קיימו ראשי קבוצת “הליברלים בליכוד”, בראשם אמיר וייטמן, ופעילים בולטים בקבוצה פגישה עם סגן השר ח”כ אופיר אקוניס במשרדו בלשכת ראש הממשלה בירושלים

 

 


הפגישה נסובה סביב ענייני דיומא, במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה בין שני הגורמים, על מנת לקדם את ערכי הליכוד בדבר קידום כלכלה חופשית בישראל.

נושאים רבים עלו לדיון, כמו הצורך בביטול מכסים ומכסי מגן, אשר מייקרים את עלות מוצרי הצריכה בישראל, ובכלל זה מוצרים בסיסיים כמו מזון.

וייטמן מסר : “ברור שמדובר במדיניות שפוגעת בכל הציבור בישראל, ובעיקר בחלשים ביותר בחברה הישראלית”.

חברי קבוצת “הליברלים בליכוד” בירכו את סגן השר אקוניס על מאמרו החשוב בנושא, שהתפרסם לאחרונה בעיתון “ישראל היום”, אשר הביע בצורה ברורה ונחרצת את הצורך לפתוח את השוק לתחרות חופשית דרך ביטול חסמי הייבוא שונים ומשונים כגון מכסי מגן ומכסות ייצור, עמדה שקיבלה חיזוק משמעותי על ידי ראש הממשלה בעצמו לפני מספר ימים. 

“אנחנו מברכים את כל העושים במלאכה על דברים חשובים אלה ומעודדים אותם לעבור מדיבורים למעשים על ידי הפעלת לחץ על השותפות הקואליציוניות וביצוע בפועל של מדיניות זאת, לכל הפחות בכל המשרדים שנמצאים תחת שליטת הליכוד”, הם אמרו.

 
החברים הביעו את מורת רוחם מפני חוקים אנטי-ליברליים שהתקבלו או מקודמים בכנסת הנוכחית, דוגמת חוק ההשתקה המחפיר המיועד לסגור עיתון מרכזי בישראל ושנתמך לבושתנו על ידי 43 ח”כים מרוב סיעות הכנסת, כולל סיעות שמתיימרות להיות ב”ימין”. כולם שיבחו את העמדה הברורה של ח”כ אקוניס נגד החוק, שהתבטאה בהצבעה נגדה, כאשר צויין שיותר מידי ח”כים מן הליכוד נעדרו מן ההצעה. 

בין שאר הנושאים שעלו לדיון היו נושא הלגליזציה של הסמים הקלים. וייטמן הדגיש : הבענו את תמיכתנו הבלתי מסויגת למהלך של ליברליזציה בתחום זה כמו בתחומים אחרים. סגן השר אקוניס אמר שהוא לומד את הסוגיה בכובד ראש וברצינות, על מנת לגבש עמדה אחראית וממלכתית שמעמידה בראש סולם העדיפויות את טובת אזרחי המדינה, ובכלל זה החולים”.

הוא סיכם : “הפגישה התקיימה באווירה מצוינת וסיכמנו על המשך שיתוף פעולה, אבל דבר אחד היה ברור לכולנו: על מנת להשפיע באמת, עלינו לחזק מאוד את המחנה הליברלי בליכוד, שעדיין אינו גדול דיו. רק מחנה ליברלי גדול ומאוחד יבטיח שנבחרי הליכוד ידבקו במדיניות ליברלית לאורך זמן ועל כן אנחנו שבים וקוראים לכולם להתפקד לליכוד דרך ה”ליברלים בליכוד”.
זאת הדרך הטובה והבטוחה ביותר לקדם את ערכי חרויות הפרט והשוק החופשי בישראל, דרך המפלגה הלאומית-ליברלית”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביבי תהיה גבר תתנצל

אריק זיו ויזר

בעקבות אירועי סכנין : מכתב חמור של תומכי ליכוד לנבחרי הציבור

אריק זיו ויזר

תא הליכוד במרכז הבינתחומי : בונים אימפריה

אריק זיו

בוקר בנתיב ילדי תימן האבודים

ניסים עוג'ר

גם תנועת הריבונות בדרך לליכודיאדה

אריק זיו ויזר

שמחי : “ואהבת לרעך כמוך”

עינר אביב
דילוג לתוכן