40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“אסור לוותר בשביל כמה רגעי פרסום על זכויות בארץ ישראל”


‏כך הדגיש שר החינוך גדעוון סער בהרמת כוסית במועצה האזורית שומרון

 

שר החינוך גדעון סער היה  אמש (ה) האורח המרכזי בהרמת הכוסית של המועצה האזורית שומרון, שהתקיימה בישוב  יקיר.

 

כארבע מאות מתנדבים, חברי ועדי הישובים והועדות בכל ישוב, רכזות הקהילה,  מזכירים ובעלי התפקידים בישובי המועצה התכנסו לערב הרמת כוסית לשנה החדשה ולחלוקת פרס הקליטה לישובים שקלטו את מספר המשפחות והנפשות הגבוה ביותר בשנה האחרונה.

 

שר החינוך גדעון סער שיבח את פעילות מועצת השומרון:

“אני רוצה לברך  את המועצה ואת העומד בראשה גרשון מסיקה, ראשית כל בתחום החינוך. אני יודע ומכיר את ההשקעה האדירה שלכם בתחום החינוך, לא סתם זכתה המועצה בפרס החינוך המחוזי.

אני רוצה לשבח במיוחד את פרוייקט ההסברה החשוב של המועצה האזורית שומרון להבאת מובילי דעת הקהל לסיורים בשומרון. מאוד חשוב להביא את עם ישראל לשומרון, שאנשים יחוו דרך העיניים והרגלים ולא דרך פילטרים של החדשות והכתבים.

יש  המון אזרחים שלא מכירים את השומרון.

 

השנה  התחלנו במשרד החינוך בסיורים באתרי המורשת. הייתי עם הקבוצה הראשונה שהגיעה למערת המכפלה, הקבוצה הראשונה היתה מתיכון ברנקו וייס בית שמש. מתוך 100 תלמידים   רק שתי  בנות שהיו  שם,  וגם זה בגלל שלמדו קודם באולפנא, וזה אומר הכל.

אחד הדברים שהם עשו זה למדוד את זמן הנסיעה מבית שמש עד למערה, וזה היה 30 דקות ועצם מושגי הזמן היו טלטלה. ההגעה לכל המחוזות בארץ ישראל היא קודם כל מפילה חומות,  ולכן  המהלך שאתם עושים הוא חשוב ונכון אסטרטגי וכמו שאמרתי לך קודם,  ראש המועצה גרשון מסיקה,  אני אתן את עזרתי במה שצריך”.

 

בהתייחסו לנושא המדיני ולעצרת האו”ם בניו יורק, אמר  שר החינוך גדעון סער:

“מכאן, הערב אני שולח ברכת הצלחה לראש הממשלה הנמצא בשליחות חשובה. חיזקתי את ראש הממשלה על עצם ההחלטה לצאת לעמוד על האינטרסים שלנו, עמידה ברורה. כרגע ברור וידוע שכשהפלסטינים תובעים מדינה זה לא על מנת לפתור את הסיכסוך אלא על מנת להמשיך את הסכסוך ממקום יותר טוב.

אנחנו הגענו למצב של עמידה, אחרי שנים שלא היתה עמידה.  אנחנו חייבים לעמוד ואי אפשר שבשביל כמה רגעי פרסום נוותר על זכויות שיש לנו בארץ ישראל.

חלק מהפרשנויות רואים שהוכנו מראש ורואים בלי קשר למציאות. הפרשנים אמרו  שיהיה בידוד מארה”ב, ונשיא רצות הברית אובמה דווקא אמר דברים אחרים.עכשיו מנסים להסביר דברים אחרים, אומרים שהוא כועס עלינו ואני מגיב. מה שצריך  לעשות עכשיו, זה  לעמוד ביחד בשעה שהיא שעה מאוד חשובה, יש שעות שחשובות מדינית גם אם העניין הוא לא צבאי, זוהי מערכה מאוד קריטית לעם ישראל ולגיטימי לתבוע מהאופוזיציה לא להסביר למה ממשלת ישראל לא בסדר, אלא שהפלסטינים מנסים לעשות משהו לא קביל- סכסוך בין שני עמים שיעבור להיות בין לאומי וזה עלול להיות מסוכן בעתיד גם למקומות אחרים, כי המדינות הערביות הם רוב כמו במקרים אחרים.

אני מאחל שהשנה החדשה תהיה שנה טובה, שנה של בשורות טובות לעם ישראל, שנה שבה עם ישראל יתחזק בפני כל האתגרים הגדולים שעדין עומדים בפנינו”.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה סקר את התקדמות הקליטה, הבניה, החינוך, הנוער וההסברה במועצה.

מסיקה פנה לשר החינוך  וביקשו לעמוד ולהוביל המאבק למניעת הרס הישובים המכונים מאחזים:

“הרס שלושת הבתים במגרון הוא דבר חמור ביותר, קל וחומר  על רקע כוונת אנשי השמאל הקיצוני להשתמש בטיעונים כאילו משפטיים ולהרוס ישובים רבים, המתכנים ‘מאחזים’. אני פונה אליך, אדוני שר החינוך, מעל במה זו: כשם שחוללת מהפכה בחינוך =היהודי-0ציוני במשרד החינוך, שתעמוד בראש ותוביל את עצירת המהלך המסוכן הזה”.

 

רב השומרון, הרב אליקים לבנון, אמר לשר בנאומו:

הדבר החשוב בעם ישראל הוא האחדות. צריך  להתחבר, להתאחד. ידידות מתחברת ביחד, יד +יד זה  28, 28 זה כוח.

 

אנחנו מצפים להתחדשות במדינת ישראל.

 

סדר היום של מדינת ישראל צריך להשתנות, כשמדברים על ידידות זה  לא לפגוע באנשים אחים, זה לא לפגוע ולהרוס בתים דווקא של אלו שהכי עוזרים למדינה.

 

אני מאחל שנה של התחדשות ושינו, שנה של ידידות. שנה שטובה עלינו ועל כל עם ישראל בכל התחומים כי נפתור את הבעיות הפנימיות.

 

שתתחדש עלינו ועל כל ישראל שנה טובה וחדשה.

 

בסיום הערב חולקו פרסי הקליטה לישובים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משרד החינוך ותנועת “אחריי” משיקים: “מיזם 101”

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: הפלסטינים שוב סרבני שלום

אריק זיו ויזר

“ישראל הייתה ונותרה דמוקרטיה יחידה באזור”

אריק זיו ויזר

-ח”כ וסגנית השר גילה גמליאל נשאה דברים בטקס יום הזיכרון הממלכתי לחללי צה”ל בנס ציונה

אריק זיו ויזר

אדלשטיין מגנה את שריפת מועדון בית”ר

אלי חזן

בוגי מסביר לליכודניק את פשר הצבעתו בנושא גיל הפרישה לנשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן