14.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

אני והתא נשנה את העולם: פאנל חברתי כלכלי בבר אילן

תא לביא גלעד בבר אילן אירח את גילה גמליאל מהליכוד, בועז טופורובסקי מיש עתיד ומיקי רוזנטל מהעבודה, לפאנל חברתי כלכלי. התוצאה לפניכם

 

 

 

"כולם מדברים ובליכוד עושים", כך אמרה חה"כ ממפלגת הליכוד, גילה גמליאל בפאנל החברתי-כלכלי שנערך אתמול (ג') באוניברסיטת בר אילן בשיתוף פעולה בין התאים הפוליטיים: תא לביא גלעד (ליכוד), תא אופק (העבודה), תא באנו לשנות (יש עתיד) יחד עם פרויקט יובלים בקמפוס, ו'הגילדה'-אגודת הסטודנטים של בר אילן. בפנאל השתתפו יחד עם גמליאל, חה"כ בועז טופורובסקי מטעם יש עתיד, וחה"כ מיקי רוזנטל מטעם מפלגת העבודה.

 

גמליאל ציינה כי מפלגת הליכוד דוגלת בשוק חופשי ומנתה את הישגיה להוזלת יוקר המחיה כמו: חינוך חינם מגיל שלוש, הכפלת כמות המיטות במעונות הסטודנטים, קידום חוק הריכוזיות שצפוי למנוע כמות מצומצמת של משפחות אשר חולשות על כל שוק המזון ועוד. גמליאל תקפה את חה"כ בועז טופורובסקי ממפלגת יש עתיד ואמרה לו "פישלתם בגדול! תעשה את שיעורי הבית. תבדוק ותראה שמי שעצר את מעבר בסיסי צה"ל לדרום זה יאיר לפיד. צריך לדאוג שיהיה כמה שיותר היצע של קרקעות."

 

לעומתה, חה"כ טופורובסקי טען שמפלגת יש עתיד הגישה את התקציב הכי חברתי שהוגש בשנים האחרונות. הוא הוסיף שמפלגת יש עתיד אישרה 112 אלף יחידות דיור בשנה האחרונה "אישרנו יותר בניית דירות מאשר מה שאישרו מתחילת שנות ה-90 במדינת ישראל". על חוק ישראל היום אשר הצביע בעדו אמר "אם ישראל היום ימשיך להתנהל כמו שהוא מתנהל הוא יהיה העיתון היחיד במדינת ישראל. אותי מעניין שתהיה תחרות ותהיה תחרות גם בהבעת העמדה. אם ישראל היום ימשיך להיות חינם, הדבר הזה יביא לקריסת מעריב, ידיעות והארץ ואותי מעניין המכלול שתהיה כמה שיותר עיתונות".


נציגה של מפלגת העבודה לפאנל, חה"כ מיקי רוזנטל אשר נמנע בהצבעה על חוק ישראל היום אמר ש"ישראל היום הוא כלי תעמולה" ולא כלי תקשורת, ולכן לא ראה לנכון להצביע נגד החוק. לגבי הפערים החברתיים בישראל, רוזנטל ציין כי הם בלתי נסבלים וכי מפלגת העבודה רוצה לחזק את המערכות הציבוריות "חינוך ובריאות יכולים לעזור למוביליות חברתית." רוזנטל הוסיף שמשבר הדיור הוא משבר לאומי וצריך להתייחס אליו ככזה "בעלייה הרוסית פתרו את משבר הדיור בבנייה ממשלתית מסיבית וזה מה שצריך לעשות גם היום."

 

חה"כ גילה גמליאל המליצה לקהל להצביע למפלגות הגדולות "חשוב שמי שמרכיב את הממשלה יוכל גם לנהל את הממשלה". חה"כ טופורובסקי אמר "יש ימין, יש שמאל, ויש גם, יש עתיד" וחה"כ מיקי רוזנטל ממפלגת העבודה השיב לו "אתם ב'יש עתיד' טובים בלדבר."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כיצד מיצב אושר טקטש את צעירי הליכוד חיפה ?

עינר אביב

קול קורא להתנדב ביום הבחירות ולעזור ללביא לנצח !!!

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בדרך בגין-רשמים מסיור אידאולוגי

נעים להכיר – אלעד זמיר "קול הנגב"

אריק זיו ויזר

המירוץ ליו"ר מועצת צעירי הליכוד מתחמם

אריק זיו ויזר

השר ארדן במפגש עם צעירים

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן