19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“אני אצביע נגד דעתה של קדימה ובעד הציונות” הכריז ח”כ שנלר מעל במת הכנסת

היום בכנסת התקיים דיון והצבעה בקריאה ראשונה על חוק אותו יזמו חברי הכנסת אלקין ופיניאן, שעיקרו הכרה במס לעמותות שעיסוקן בעידוד ערכי ההתיישבות. שנלר מקדימה הביע תמיכה נלהבת

חבר הכנסת עתניאל שנלר,  הצביע נגד סיעת קדימה ובניגוד למשמעת הסיעתית, אל מול מחאותיהם של חברי הסיעה, וקרא לעברם כי הם לקחו את קדימה לא רק מהמרכז לשמאל, כי אם הרבה מעבר לכך… עד העמדת בספק שאלת היותם מזוהים עם ערכי הציונות כליל.

 

ח”כ שנלר: “פטור ממס לעמותות העוסקות בהתיישבות – הוא ביטוי למימוש היותנו מדינה ציונית, שערך ההתיישבות הוא אחד מדגליה המרכזיים. הניסיון של מפלגת קדימה להתנות את התמיכה בחוק-  בהוצאת יהודה ושומרון מהחוק, כך שעמותות הפועלות שם לא ייהנו מפטור ממס, הוא ניסיון להפוך את ערכי הציונות וההתיישבות לכלי ניגוח פוליטי ורמיסת ערך ההתיישבות”.

 

 

ח”כ שנלר אף הוסיף ושאל את חברי קדימה באופוזיציה, האם דמם של ילדיי ונכדיי המתנחלים, המיישבים את הארץ בהתנחלויות שאינן נמצאות בגושי ההתיישבות (דוגמת אלה בגליל ובנגב)  – הינו דם זול יותר מדם ילדי תל אביב ומילדי החינוך הפוסט-ציוני? “האם לא מגיע להם שירותים שווים כמו כל ילדי ואזרחי מדינת ישראל?”, שאל שנלר.

 

בסיום דבריו, פנה ח”כ שנלר אל ספסלי הליכוד והביע הערכתו ותודתו על יוזמתם והגנתם על ערכי ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אושר לקריאה ראשונה: חמש שנות מאסר לתוקף עובד סוציאלי המטפל באדם בסכנה

אלי חזן

הכירו את הרב אברג’ל – המועמד לרבנות הראשית

אלי חזן

ח”כ בצניעות : אקוניס והרכבת

אלי חזן

בא חשבון עם קדימה אקוניס

אריק זיו ויזר

חוטובלי מזמינה את צעירי הציונות הדתית להיות חלק מהליכוד

אלי חזן

ח”כ ציפי חוטובלי משיבה לאופוזיציה בדיון 40 חתימות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן