20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

"אנחנו משלמים את מחיר ההפקרות של הממשלה"

וועד הפעולה של השכונות בדרום ת"א : "ראש הממשלה צריך לקבוע באופן מיידי מדיניות הגירה מסודרת"

וועד הפעולה של השכונות בדרום ת"א בראשותו של חבר מועצת העיר שלמה מסלאווי מתכוון בימים הקרובים לצאת במאבק חסר פשרות כנגד מה שהם מכנים: הפקרות הממשלה בכל הנוגע למדיניות ההגירה והפיכתן של שכונות דרום ת"א למחנות פליטים.

עפ"י הנתונים הקיימים במטה הפעולה, רק השנה הגיעו כ- 16,000 מסתננים אשר רובם ככולם הגיעו לדרום ת"א.

שלמה מסלאווי: "הגבולות פרוצים, אין אכיפה, אין מדיניות הגירה וכל מי שחפץ בכך נכנס למדינה. הבעיה היא ששכונות שלמות הפכו לסלאמס. אלפי מסתננים מסתובבים ברחובות, אין מי שדואג לשירותי חינוך ורווחה, בריאות ואכיפת חוק. אף אחד לא דואג להעביר תקציבים כדי לקלוט את אותם אנשים. תושבי דרום ת"א משלמים היום את מחיר ההפקרות של הממשלה לאורך שנים. דרום ת"א הפכה עם השנים לאריתראה הקטנה ותושבי דרום ת"א הפכו לנטע זר ברחובותיהם, חוששים לצאת מבתיהם. לא נוכל לשבת מנגד כאשר מדינת ישראל מתעלמת מהבעיה ומשאירה את תושבי השכונות לבדם, להתמודד עימה. על ראש הממשלה מוטלת האחריות לגבש מדיניות הגירה מסודרת  ולמצוא את הפיתרון למסתננים אשר מתגוררים כבר בישראל, רובם כאמור בת"א. ממשלת ישראל הפכה את שכונות דרום ת"א למחנות מסתננים והיא צריכה לפתור את הבעיה."

בוועד הפעולה מתכוונים , בימים הקרובים, לצאת בקמפיין נרחב שיכלול כנסי חירום, הפגנות, דיונים בכנסת ופעולות שטח נוספות להעלאת הנושא לסדר היום הציבורי. 

"אנו נפעל ללא לאות עד אשר ממשלת ישראל תגבש את הפתרונות הראויים שיאפשרו לתושבים לחיות בביטחון בשכונות", אומר מסלאווי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"לא מפנים יותר ישובים, המתיישבים הם אידאליסטים מגשימים"

אריק זיו ויזר

הקרחת של ברקת

ליכודניק

עידן חדש לבית"ר

אריק זיו ויזר

פורום לב המרכז אירח את השר כחלון עם ח"כ פיניאן בצפת

אריק זיו ויזר

אורח מפתיע בשומרון: שר המשפטים לשעבר דניאל פרידמן

אריק זיו ויזר

אצ"י גדרה למען ירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן