20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“אנחנו מוכנים לשבת מיד לשולחן כדי לדון בכל הנושאים”

המשנה לראש הממשלה בוגי יעלון נפגש היום עם חברי תנועת קול אחד ובהם ג’ייסון אלכסנדר מסיינפלד

דברים שאמר בוגי היום במפגש עם חברי תנועת “קול אחד”, בין היתר גם עם השחקן ג’ייסון אלכסנדר (ג’ורג’ מסיינפלד):

“זו טעות לטעון שהסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא המקור לכל הצרות ולאי היציבות במזרח התיכון. אפילו בלי קיומה של ישראל המזרח התיכון לא היה יציב. יש מאבק בין התרבות המערבית לאסלאם הרדיקאלי, וכאן ישראל כן מעורבת כמי שניצבת גיאוגרפית בחזית המאבק וכמי שמוגדרת השטן הקטן. טעות נוספת היא לטעון שפתרון שתי המדינות יוביל לשלום. היסטורית, מאז ראשית הציונות לא פגשנו בהנהגה פלסטינית שמוכנה לסיים את הסכסוך ולהכיר בזכותה של ישראל להתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי.

“כל עוד הדור הפלסטיני הצעיר מתחנך להערצת מתאבדים ולא לומד בבתי הספר על קיומה של ישראל במפות ועל זכותם של היהודים במדינה, אין סיכוי לשלום. אנחנו רוצים שהפלסטינים יתפרנסו בכבוד ויחיו בשלום, אבל אבו-מאזן מתחמק, גם היום, מכל ניסיון לפתרון שייאלץ אותו להגיע להחלטות קשות. הוא מכחיש את קיומו של עם יהודי, טוען שליהודים לא מגיעה מדינה ומסרב לקבל שכל הסכם יהיה סוף הסכסוך וקץ התביעות. אנחנו מוכנים לשבת מיד לשולחן כדי לדון בכל הנושאים, אך לא נחזור לדון בנושאים בהם אנחנו רק נותנים ולא מקבלים, כמו טריטוריה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר כץ: מתחייב על המשך הבנייה

אריק זיו ויזר

שר החינוך : “הנכבה תצא מספרי הלימוד”

אריק זיו ויזר

תגובת סגנית השר גילה גמליאל ‏(נשים)‏ לדברי הרבצ”ר

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין ביקר הערב בבית המריבה בחברון

אלי חזן

חלוקת בית שמש מאבק צודק

יעלון: “מהרסינו ומחרבנו מאיתנו יוצאים”

אלי חזן
דילוג לתוכן