20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אמת של פוליטיקאים

על אמת של פוליטיקאים – לא טובת הציבור אלא אינטרסים צרים, למען ניגוח ראש הממשלה ולא למען העם.

מדינת ישראל הינה מדינה שקמה על ערכי יסוד של דמוקרטיה פרלמנטארית, אשר העם בוחר את נציגיו בפרלמנט ועל פי הצבעתו ממנים את ראש הממשלה כנציגו של העם.

כאשר אנו בוחרים, אנו חושבים על מטרת העם, על גבולות ישראל, על המצב החברתי, על האלימות בישראל, ואנו רוצים בראש הממשלה שידע לתת מענה לבעיות הללו.

כשהמדינה הולכת לבחירות הפוליטיקאים לא מפסיקים להבטיח לעם שיידעו לתת מענה. אבל השאלה היא מי עשה למען העם ומי רק דיבר שיעשה.

נתחיל על גבולות ישראל: פוליטיקאים רבים הבטיחו שלא יתפשרו על גבולות ישראל ובסוף התפשרו. נתניהו כראש ממשלת ישראל דאג לשמר את הגבולות ע”י הקמת גדר בגבול ישראל-מצרים

ואי התפשרות באו”ם על גבולות ישראל, מה שבעבר ראשי ממשלות ישראל הסכימו.

שמירת מקומות העבודה בישראל: למרות שהמשבר הכלכלי בעולם  הוא דבר נתון, בכל זאת ממשלת נתניהו הצליחה לדאוג שרמת האבטלה תרד באופן ניכר. בנוסף חיסכון ניכר בה תאם להכנסת התחרות במשק.

האלימות שהייתה במגמת עלייה ירדה בתקופה האחרונה דבר שלא קרה בממשלות קודמות.

כאשר הטענה המרכזית היא נגד ראש הממשלה היא מחירי הדיור, חשוב להדגיש את הדברים הבאים: הממשלה הנוכחית הביאה תכניות רבות לדיור בר השגה אך מפלגות שונות שנוהגות לנגח את ראש הממשלה בנושא זה התנגדו למהלך. מה שנותן לנו את המחשבה  “אמת של פוליטיקאים” – עדיפות לניגוח ראש הממשלה על פני האזרח הישראלי.

כמו כן, התנגדות של כל המפלגות על הקיצוץ בתקציב, למרות שהקיצוץ ברובו נפל על השכבות החזקות במיסים של מס חברות מס מוסף לעשירים. ההתנגדות היא מתוך אהבת העם או רצון להגן על השכבות החלשות אלא  נועדה לניגוח ראש הממשלה.

כמו כן, מחאות של מציאת מקומות עבודה, מחאת הדיור, מחאת הרופאים, שבהן מפלגות אחרות לקחו את זה לניגוח בראש הממשלה ולא מתוך רצון או מחשבה על האזרח וכשניסו להעביר רפורמות הם התנגדו כי נוח להן המצב הנתון כדי לנגח את ראש הממשלה ולא כדי להביא את העזרה והאמת לציבור!

 

זה מה שנקרא  “אמת של פוליטיקאים”  זהו קו מחשבה כואב אבל מעמיד את הדברים על דיוקם!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כיפת ברזל – ישראל היפה

אריק זיו ויזר

מרקחה על דרך נכונה

עינר אביב

לא בר אילן כי אם מהלך מדיני

אריק זיו ויזר

חשוב לדעת, להבין ולהפנים

אריק זיו ויזר

לאמץ את ה-Fdi

אמיתי שיף

פרשת כי תצא : כוח האחדות

עינר אביב
דילוג לתוכן