29.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אמש נערך הכנס הפוליטי בראשותו של ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרי הליכוד, חברי הכנסת של הסיעה וגם המועמדים החדשים ברשימה לכנסת ה-20 התאספו יחדיו לכנס בחירות פוליטי

 

 

אמש נערך כנס פוליטי בראשותו של ראש הממשלה ויו”ר הליכוד, בנימין נתניהו, בהשתתפותם של כל שרי הליכוד וחברי הכנסת שלה. גם המתמודדים החדשים ברשימת “הליכוד” לכנסת ה-20 הגיעו לכנס הפוליטי.

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בכנס שהליכוד חייב לנצח בבחירות משום שעומדות בפני הממשלה הבאה אתגרים חדשים שרק הליכוד בראשותו יוכל לעמוד בהם. בנימין נתניהו אמר: “חייבים ליכוד גדול מול כל השמאל. אנו חייבים שהציבור יעניק לנו המנדט להמשיך את העשייה בביטחון הלאומי, בכלכלה ובחברה. אנו מתמודדים עם אתגרים ששום מדינה אינה מתמודדת עמם ולכן אנו חייבים ממשלת ליכוד חזקה ויציבה.

 

אני מכיר בעובדה שהרשימה שלנו לכנסת ה-20 היא הטובה והמשובחת ביותר אל מול רשימות השמאל. הפעם אנו חייבים לפעול שהליכוד יהיה גדול ואיתן כדי שהממשלה בראשותי תתפקד כהלכה ותמצה את היכולות שלה להוביל להמשך העשייה המצוינת.

 

אני אומר לכם, חבריי היקרים בליכוד, יש לנו רשימה מעולה עם אנשים בעלי ניסיון עשיר, כל אחד בתחומו ויש לנו אתגר אחד גדול בימים הללו והוא לנצח בבחירות הקרובות את השמאל ולהביא ממשלה יציבה לעם בישראל. שיפרנו את הכלכלה ואנו נמשיך להביא לשגשוגה ואנו שומרים על הביטחון ונמשיך להגן על אזרחנו בכל מקום, בארץ ובעולם. עם רשימה כה טובה ומשובחת שיש לליכוד אין כל סיבה שלא נעלה במספר המנדטים שמנבאים לנו הסקרים.

 

אני יודע שישנם מתלבטים בקרב הציבור למי להצביע ולתת את קולם ואני אומר להם, רק הליכוד ימשיך לשמור על הביטחון האישי והלאומי ויגן בחירוף נפש על הגבולות שלנו. רק הליכוד ישמור על הכלכלה וימשיך לפעול לשגשוגה. רק הליכוד יוכל לשמור על ההישגים הכבירים שהשגנו בשנים האחרונות. אני מודה לכל אחד ואחת מכם שעושים במלאכה וביחד ננצח ובגדול”.

 

חברת הכנסת מירי רגב אמרה בכנס: “יש לנו רשימה של ציונים אדוקים וזה בניגוד לרשימות אחרות שהן אינן ציוניות. אני מביטה סביבי ורואה לנגד עיניי אנשים טובים ואסרטיביים שכל אחד מהם שיישב בהנהגת המדינה יוביל לשגשוג ביטחוני וכלכלי. רשימת “העבודה” של ציפי ובוז’י אינה מביאה בשורה וברשימה שלהם יש מתמודדים שאינם ציונים וזה מדאיג כיצד המפלגה הזו הידרדרה באופן כה מחפיר”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק ממליץ על אסתר לוצאטו למשורייני נתניהו

אריק זיו ויזר

ישראל כץ מגן השוק החופשי!

אריק זיו ויזר

הליכוד סניף בודפשט

אריק זיו

ליכודניק ברוך לב ואכפתיות

אריק זיו ויזר

הבהרה מליכודניק לגבי הבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן

מלוכדים בלי אנגלסמן

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן