18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

אמרנו, צעקנו, התרענו אך איש לא הקשיב מאת:אלעד מרון

במהלך השבועות האחרונים התרענו כנגד התערבותם של לשכת יו"ר התנועה ויועציו ושל מנכ"ל התנועה, באמצעות הועדה "המסדרת" ואגף הארגון במצודה, במינוי מועמדים לבחירות ברשויות המקומיות שחלקם לא נבחרו ע"י חברי התנועה, חלקם עסקנים בגרוש וחלקם צצו לפתע יש מאין. כל הליך אחר מאשר הליך בחירות מקדימות, ללא התערבות חיצונית, ללא מינוי אנשי קלפי "מטעם" וללא זיופים, טריקים ושטיקים, נועד מלכתחילה לכישלון ולביזוי התנועה ביום הבחירות.

והנה, הגיע יום הבחירות, ואשר יגורנו בא.

מועמדי המצודה והיו"ר במרבית הערים התבזו וכשלו במבחן העם. בנצרת עילית – נבחר ליכודניק ובית"רי שגורש מהתנועה, כמועמד עצמאי. בתל אביב – התרסקה התנועה ל-2 נציגים במועצת העיר (מי בכלל זוכר ימים בהם היו לנו 14-17 חברי מועצת עיר). בירושלים – נבחר מועמד בו תמכו מרבית חברי התנועה על פני מועמד שנתמך ע"י לשכת היו"ר והמצודה. בשדרות – נבחר ראש עירייה בדימוס על פני אחותו של… שכמובן נעזרה בח"כי התנועה. בקרית שמונה –נציג ליכוד אפילו לא נבחר למועצת העיר וזאת על אף הגיוס הכולל של יו"ר התנועה וח"כינו לטובת המועמד.

וכך הלאה וכך הלאה במרבית ערי ישראל.

למגינת ליבם של המנכ"ל ואגף הארגון, בבחירות הארציות לא ניתן לזייף תוצאות. אין אפשרות "לטעות" ולקדם ברשימה כאלה שהבוחר לא מעוניין בהם על פני אלה שקבלו את מרבית הקולות. מעשים כאלה אפשריים רק בבחירות פנימיות בתנועה. כשהמנכ"ל שולט בחברי הקלפי ושמנכ"ל חברת כוח האדם המועסקת ע"י אגף הארגון הינו חבר של…

אבי תמיד אמר "מי שנראה כמו חמור ונוהר כמו חמור, שלא יתלונן שרוכבים עליו"!

אז זהו, אדוני יו"ר התנועה, מה שלא נכנס דרך הראש, נכנס דרך הרגליים. או במילים אחרות; "מי שלא קשוב לשטח, מקבל את בושה בפרצוף". ואתה, אדוני מנכ"ל התנועה, תלמד פרק בהלכות בחירות. חברי התנועה, אנשי השטח ונאמניה יודעים ומבינים הרבה יותר טוב ממך ומ"אדונך" במי לתמוך ומה סיכויו של כל מועמד. אין דרך טובה יותר מההליך הדמוקרטי האמיתי, ללא קיצורי דרך.

ומעל לכל – זכרו היטב את הפרק שלמדתם זה עתה כשבראשכם מתרוצצות המחשבות לקיצורי פז"מים, מינויים ושריונים והצנחות של "כוכבי על" לתפקידים ממשלתיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עכו ללא הפסקה

אריק זיו ויזר

יש עתיד בליכוד עם אלעד המאירי ?

אלי חזן

תרגיל כולל ומקיף של פיקוד העורף ברעננה

אלי חזן

קומבינה בנוסח מעורב ירושלמי ?

אלי חזן

אברי גלעד בסיור בשומרון

אריק זיו ויזר

מאיר תורג'מן – עשייה חברתית נטו

אלי חזן
דילוג לתוכן