34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אמסלם צודק נתניהו לא ! 

מעדיף את ברדוגו על דגן, על הערק והג’חנון, שסער ליקק לימין הקיצוני,

רוסיה זה פה

בעוד רגע או בעוד כמה רגעים, או שלא…. תיפתח מלחמה בין רוסיה לאוקראינה. דבר אחד המחיש המצב יותר מכל : המערב ובראשו ארה”ב חלשים, אולי יותר מתמיד. ובמקום שהממשלה שלנו תבין זאת היא מצטרפת לחולשה. איפה הם ואיפה נתניהו ? 

נאט”ו 

ארה”ב ומדינות אירופה נוקטות במדיניות בדלנות – ממש כמו לפני מלחמת העולם השניה. גם עכשיו יש שחקן אחד והשאר הם פיונים. נכון, פוטין הוא לא היטלר. רחוק מכל. אבל פוטין מנגן בחליל וכולם רוקדים, מצד אחד יש להם מנוף של גזירות מול רוסיה אך מנגד לרוסים מנופים מצד שני : מחיר הנפט והאנרגיה יעלה ואף מדינה מערבית לא רוצה לראות שמחיר החימום בחורף עולה לאזרחים.  אך הבעייתיות של ההצלחה של פוטין באוקראינה, זאת רק הפתיחה. יש לרוסיה עוד נקודות חיכוך כאשר יש להם בפולין ובליטא דרישות שנמצאות מתחת לפני השטח.  

התרחבות רוסיה להשפעה על עוד מדינות היא ברורה כאשר פוטין מצליח להחזיר עטרה ליושנה. לכן צריך לראות מה יקרה כי אם זה עובד באוקראינה אז גם סין יכולה בטייוואן.

תקדים חיות

מכתבה של השופטת חיות לאמסלם ממחישה את עוצמת הניתוק של חיות מהעם היושב בציון. 

מה היה לנו? חבר כנסת שפנה לבית המשפט העליון לקבל סעד בעתירות. אזכיר כי יש מתנגד בתוך הליכוד לעתירות לבית המשפט – יריב לוין. במקביל, בקרב הרבה ליכודניקים שורר הרצון שיהיו כמה שיותר עתירות לעליון. הואיל ולא נותנים אמון בבית המשפט אז העתירות הללו רק יתנו תוקף לחוסר האמון. זאת משום שביום שנחזור לשלטון ויתחילו עתירות מהשמאל ובית המשפט יקבל אותם, לנו לליכוד תהיה את האופציה לפיסקת ההתגברות. נוכל לבטל בהצבעה כל התערבות של בית המשפט. ותמיד נזכיר למי ששותה ערק שאנחנו רוצים שיוויון בני החוק ולא יקנו אותנו בערק.

ונמשיך בנושא. נתניהו טעה כאשר התקשר לחיות, נתניהו לא צריך להתקשר לשופטת שהיא בעצמה עברה עבירת בנייה. לשופטת שראתה כיצד מי ששלחה לעמוד בראש ועדת הבחירות מודה שביקש מאנשי שמאל שיגישו לו עתירות בלשון העם ששותה ערק שירימו לו להנחתה. הוא כבר טיפל בליכוד עד כדי כך שאפילו גנב מנדט לליכוד. מדובר בשופט מלצר שעמד בהרצאה והתגאה שהוא פגע בליכוד. השופטת חיות פשוט התעלמה , ואפילו לא נזפה במלצר. יתר על כן, השופט מלצר דן בתקופה האחרונה בנושא חברת מגדל ועכשיו ללא תקופת צינון הוא נחת ומקבל שכר מופקע .

מה השופטת חיות רוצה ?שאנחנו עמך ששותה ערק נקבל שמה שמותר לאליטה אסור לנו?

אמסלם צודק נתניהו לא ! 

לימין שור
בכל דור ודור באים עלינו לכלותינו. מכירים את המשפט הזה….  אז כן, בכל פעם מספרים לנו שהליכוד של היום לא הליכוד של פעם. ומזכירים לנו כל פעם את בגין. אז בואו נזכיר לכם היסטוריה : רק לא ביבי התחיל אצל בגין.

שכן, גם להסכם השלום עם מצרים היו מתנגדים בליכוד.

בליכוד תמיד היה זרם מרכזי לאומי והיה זרם של מתחנפי השמאל, כאשר היו בו דן מרידור בני בגין, אולמרט,ליבני,לימור ליבנת, מיקי איתן ורובי ריבלין. אליהם הצטרף גדעון סער. כאשר סער מדבר על הליכוד ומשמיץ את הליכוד אנחנו זוכרים איך סער זחל וליקק לקיצונים מימין .

אז בואו ונבהיר : הליכוד לא חתך לימין הליכוד היה ונשאר הזרם המרכזי במחנה הלאומי, והמציאות היא כל מי שהיה לו חמאה על הראש חתך מהמחנה.

סער בנט ליברמן ושקד.

אז אנחנו יודעים להיות באופוזיציה ואנחנו נחזור ונתקן את כל עוולות הבגידה במחנה הלאומי.

רק לראות את בנט ראש ממשלה עם כל כך הרבה סימני שאלה. 

ההפגנה בהבימה

יש התרגשות תמידית כאשר אני הולך להפגנה. כאשר אני מסתובב עם כל אלה שהגיעו מכל קצות הארץ אני מרגיש בסבבה. אך להפגנה הזאת לא הגעתי, הייתי בדרך ואז לבושתי שמעתי שיוסי דגן יעלה לנאום, סובבתי את הרכב וחזרתי לבית לצפות בערוץ 14.

עדיף לי ברדוגו על דגן.

להזכיר, דגן היה המנוע להקמת הממשלה, דגן במהלך הבחירות אירח את כל מרכיבי הממשלה שהצטרפו לשמאל .

אין מקום לדגן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחירת היועץ של בנימין המבולבל

הפרמיטיבים והקרן החדשה

אריק זיו ויזר

הַיּוֹם שָׂרָה הַקְּטַנָּה נִפָּגש בְּצֵאתִנו לַמִּלְחָמָה

אריק זיו ויזר

המטרה שאין בלתה : הפלת הימין

אריק זיו ויזר

למה הפרטה של המצודה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

עד כאן להסתה של התאגיד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן