20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

אמנון צדיק במכתב לנתניהו

 

לכבוד:

ראש ממשלת ישראל וחברי תנועת הליכוד

הנדון: פנייה לאור האירועים החריגים בדרום

אנו, חברי תא לביא באוניברסיטת בן גוריון בנגב, מבקשים להעביר פנייה זו אליכם לנוכח המצב הביטחוני והפנים-ביטחוני השורר בארץ בכלל ובדרום בפרט. כתא שהוקם מתוך אמונה שלמה בדרכה הערכית וההיסטורית של הליכוד ובמטרה לשמש בית מפלגתי לצרכי סטודנטים רבים בקרב מצביעי הליכוד, אנו רואים בהבאת הדעה הרווחת בקרב חברינו הסטודנטים חשיבות רבה.

בימים לא פשוטים אלה תחושת הביטחון נפגעת. גם המוכשר שבסופרים לא יכול לתאר בכתב את המציאות היומיומית של תושבי הדרום. שגרת חייהם של מאות אלפי אזרחים משובשת השכם וערב מזה 13 שנים. המצב הסלים עוד יותר מאז אירועי החטיפה, ותושבי הדרום נתונים למתקפה חסרת תקדים בדמות רקטות גראד וקאסם שנוחתים ביישובים, אזעקות צבע אדום מרעידות את הבתים. נוסף לאיום הטילים אנו עדים לאירועי אלימות מצד המגזר הערבי. פלגים מהאוכלוסייה הערבית יוצאים להפגנות "זעם" וטווחים אבנים ובקבוקי תבערה על רכבים. אנו, נציגי מפלגת השלטון והמחנה הלאומי בבן גוריון, מוצאים עצמנו אילמים בפניי השאלות המובנות על מדיניות ההכלה וההבלגה הישראלית אל מול הטרור הגואה.

הציבור הישראלי בכלל ותושבי הדרום בפרט, פיתחו כושר עמידות מעוררת השראה לאורך השנים. העורף והחזית איתנים ומצפים ממשלת ישראל לטיפול ראוי בסבבים האלימים הללו. הציבור איננו מעוניין שוב ברגיעה זמנית, אלא במענה הולם שיביא בראש ובראשונה לשקט וביטחון להם מייחלים בכל בית בישראל, ובאותה העת גם יחזיר את אמון הציבור בנבחריו ובמנהיגיו.

"כי שקט הוא רפש, הפקר דם ונפש " – כתב אבי התנועה הרוויזיוניסטית, זאב ז'בוטינסקי ואנו מצטרפים לקריאה זו- אין להפקיר את גורל אזרחי מדינת ישראל. אנו סמוכים ובטוחים כי מפלגת הליכוד ושותפיה לקואליציה יפעלו בנחישות וללא מורא כדי להעביר מסר זה לכלל תושבי ישראל ולאלו הרוצים ברעתנו.

 

בברכת המשך עשייה,

תא לביא אוניברסיטת בן גוריון



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאין לדרך צעירה חדשה ?

אלי חזן

המירוץ ליו"ר מועצת צעירי הליכוד מתחמם

אריק זיו ויזר

הבחירות לצעירים : עד ה – 10 ביולי

אלי חזן

עומרי. לא שרון אלא עם חן

אלי חזן

נכנס נעם ללשכת חוטובלי

אלי חזן

חרדי בצורה אחרת : יענקי פרבר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן