21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אלקין: מתחייב לעזור לעקורי גוש קטיף בחקיקה

אלקין מביע סולידריות מתמשכת עם מפוני גוש קטיף

בראיון שהעניק יו”ר הקואליציה ח”כ זאב אלקין לערוץ 7, התחייב ח”כ אלקין לעזור לעקורי גוש קטיף באמצעות חקיקה . אלקין אמר : “כי הצעת החוק למתן פיצויים והכנסה קבועה לבעלי עסקים שנפגעו בעקבות ההתנתקות, שהתקבלה בקריאה טרומית היא רק ראשונה בשרשרת החלטות שנועדו ליישם הלכה למעשה את מסקנות ועדת החקירה לטיפול במפוני גוש קטיף, “אחת הדרכים לטיפול במפונים היא בהחלט העלאת הצעות חוק וזה בהתאם למסקנות דו”ח הוועדה, ראינו שחלק מהדברים תקועים בגלל חסמים בירוקרטים והחלטנו לקחת את זה לטיפולנו”.

לדבריו החוק שהוא עומד מאחריו נועד לסייע לכל אותם בעלי עסקים שמאז ההתנתקות לא חזרו לעצמם, “יש בחוק שלושה מסלולים, אחד לכאלה שלא חזרו לעבוד בגלל גילם והם יקבלו גמלה קבועה. המסלול השני נועד לבעלי עסקים שרוצים לפתוח מחדש עסק, והם זקוקים למתן פיצויים ותמריצים, היום כולם מבינים שהפיצויים שהם קיבלו היו קטנים מדאי ולכן יש אבטלה גבוהה, הדבר השלישי הוא מתן הארכה בסיוע לאותם בעלי עסקים, הייתה קונספציה מוטעית שבתוך שנתיים הטיפול במפונים יסתיים, אך בפועל רובם עדיין גרים באתרים זמניים וזה מעכב את בעלי העסקים לפתוח עסק”.

ח”כ אלקין גילה  שיש עוד כמה הצעות חוק, “אנחנו עובדים על הצעת חוק שתבטל את מקדם הוותק על אנשים שגרו מספר שנים קטן בגוש קטיף, כי היו כאלה שלא קיבלו את הפיצוי המגיע להם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו במיוחד ללוין

אלי חזן

מנסים למנוע רפורמות

אריק זיו ויזר

דו”ח ועדת החקירה הממלכתית לטיפול במפוני גוש קטיף הוגש ליו”ר הכנסת

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה ראשונה – חופשת הלידה בשכר תוארך ל-16 שבועות

אריק זיו ויזר

ועדת הכלכלה התרשמה כי עיריית חדרה עשתה כל שביכולתה על מנת לקדם את ביצוע ההפרדה המפלסית.

אריק זיו ויזר

דנון קוטע אלכוהול

אלי חזן
דילוג לתוכן