26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

אלקין וכשריאל מקדמים הציונות ביהודה ושומרון

יו"ר הקואליציה וראש העיר מעלה אדומים בטקס חנוכת המכינה הקדם צבאית

יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין וראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל השתתפו אמש בטקס חנוכת המכינה הקדם צבאית "איתן" שבמעלה אדומים ובהכנסת ספר תורה לבית המדרש.

 

 

המכינה החדשה קמה במטרה להכשיר בני נוער דתיים וחילוניים יחד לשירות משמעותי ואיכותי בצה"ל ולספק להם כלים להיות גורם משפיע בסביבתם.

 

 

ח"כ אלקין בירך את מנהלי ותלמידי המכינה ואמר כי "בימים אלו של סוף ההקפאה, ודיבורים על כל מיני תביעות ולחצים חיצוניים ממשיכים תושבי מעלה אדומים בראשותו של ראש העיר בני כשריאל לבנות ולהתפתח, המכינה פועלת במקום בו עלו ראשוני המתיישבים למישור אדומים לפני כ-35 שנה ולמרות כל הקשיים הובילו לייסודה ולפריחתה של העיר מעלה אדומים. גם כאשר ישנה הקפאת בנייה ממשיכים התושבים בדבקות לבנות את הרוח ולחזק החברה ובדרך זו להמשיך ולתרום לכלל עם ישראל".

 

 

רב המכינה דיבר על החשיבות הגדולה שיש בשילובם של דתיים וחילוניים יחד למשימות ולאתגרים לאומיים, לדבריו שילוב זה חשוב  ומשמעותי ברמה האישית הצבאית והחברתית.

 

 

הדוברים העלו על נס את תרומתו ותמיכתו הרבה של בני כשריאל ש"רוח המפקד" שלו נושבת במסדרונות העירייה ופניותיהם ובקשותיהם בעניין נענו בשמחה. 

בטקס השתתפו רבים מתושבי מעלה אדומים והסביבה ובסוף הנאומים הוכנס ספר תורה לבית המדרש במכינה החדשה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

אלי חזן

רגב : "הכנסת מצדיעה לאנשי המילואים"

אריק זיו ויזר

לימור לבנת מזמינה את חברי הליכוד לפייסבוק

אריק זיו ויזר

הגבלת כהונת בכירים עכשיו גם ברשיות המקומיות

אריק זיו ויזר

אושר חוק "משאל עם"-

אריק זיו ויזר

בעקבות בקשתו של ח"כ כרמל שאמה ועדת כלכלה קימה דיון בנושא קבוצות רכישה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן