30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אלקין אמר “כי מי שיוותר על מגרון יוותר גם על דגניה”

רובי רבלין “אין הצדקה מוסרית או משפטית לפינוי מגרון”

 

יושב ראש הכנסת רובי ריבלין וחברי הכנסת זאב אלקין, אופיר אקוניס, איוב קרא, מירי רגב וציפי חוטבלי,יחד עם עשרות ראשי סניפים מהליכוד התכנסו אמש לאירוע רשמי של סיעת הליכוד. האירוע החל בסיור לפעילים בישובי בנימין בעלי בשילה ובעמונה ולבסוף במגרון ונפגשו עם ההתישבות הוותיקה והחדשה והכירו את הבעיות שניצבות בפניהן והמשיך לרב שיח במרכז המבקרים שעסק בפיתוח
ההתיישבות ובהסכם מגרון.

יו”ר הכנסת רובי ריבלין קרא לראש הממשלה לכבד את ההסכמות שהושגו עם השר בגין בסוגיית מגרון. יו”ר הכנסת הוסיף כי אין הצדקה מוסרית או משפטית לפינוי מגרון “לא גיבשנו כאן הסכם בתעתועים או במחשכים.” אמר ריבליון והוסיף “אני בטוח שהממשלה תקיים את התחיבויותיה משום שהשר בגין פועל בשליחותה”

יו”ר הקואליציה חה”כ אלקין אמר “כי מי שיוותר על מגרון יוותר גם על דגניה. תנועת הליכוד לא מורידה מתיישבים אלא מפתחת יישובים”
חה”כ מירי רגב ציינה כי היא מסרבת לקבל שוב עקירת יישובים בדומה לפינוי גוש קטיף. המראות בהם היא חזתה בהיותה תא”ל בתקופה זו לא יחזרו שנית. רגב הוסיפה “
מגרון היא סמל למשילות ואמינות הממשלה ואנו נדאג להגן על עובדה זו גם במבחן בג”ץ”.
חה”כ איוכ קרא אמר “מגרון זה יפו ויפו זה חיפה וחיפה זה ירושלים” מי שלא מבין את זה יביא אותנו שוב לגוש קטיף!”
חברת הכנסת ציפי חוטבלי אמרה “המאבק על ארץ ישראל לובש היום תחפושת משפטית”.
“היועמ”ש חושב שהוא יכול לכפות על הממשלה החלטות פוליטיות. כנבחרי ציבור, לא ניתן לאף פקיד לנהל את המדינה. שלטון החוק זה שלטון העם על פי החוק, והעם אומראת דברו בבחירות”, הוסיפה.
חברי המרכז דיברו אף הם ותמכו במתיישבי מגרון.
יעקב קאפח חבר מרכז מראשון לציון “אני קורא לחבריי בכנסת ובממשלה לפעול לחיזוק ההתיישבות בכלל ובפרט להסדרת מגרון בכפוף לחוק ההסדרה במגרון ובכפוף להסכמות שהובנו עם השר בגין.”
סנדרה רג’ואן מירושלים אמרה “יש לנו כאן הסטוריה של אלפי שנים. אני קוראת לח”כים לשמור על ההתיישבות בארץ ישראל. אנחנו לא יכולים לוותר עליה!”
אהרון מלצר מת”א אמר “נהנתי מכל רגע בסיורים ואני מאחל לתושבי מגרון מכל הלב שפועלכם ישא פרי ויצעיד את עמ”י קדימה במטרותיו”
בתום הכינוס חתמו כל הנוכחים על עצומה הקוראת לראש הממשלה ליישם את ההסכמות בין תושבי מגרון ונציג הממשלה השר בני בגין. בכוונת תושבי מגרון להמשיך ולהחתים בימים הקרובים את כלל ראשי הסניפים בליכוד ולהגיש את העצומה לראש הממשלה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להרחיק את יואל מהרשק והפרובוקטורים מהשמאל קיצוני מהשומרון.

אריק זיו ויזר

עו”ד גרשון מסיקה בפניה לעוזי דיין

אריק זיו ויזר

הלכידות היא האוצר שלנו/מאת:משה פונטה

אריק זיו ויזר

סגנית השר לאה נס במפגש חברים בחדרה

אריק זיו ויזר

כנס חירום נגד החלטת הממשלה להקפאת הבניה /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

נתניהו נביא מודרני שרואה למרחוק, כל מילה בסלע../מאת:אייכלר דוד – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן