34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אלעד מרון – מועמד בנגב לרשימת הליכוד – על התפטרות בוגי

מרון קורא לבוגי לחזור הודות להערכה שלו כלפיו 

אתחיל בגילוי נאות – פעם ראשונה שראיתי את בוגי יעלון הייתה בהיותו רס”ן צעיר, מפקד סיירת צנחנים, כשהוביל כוח לוחמים לקרב עם מחבלים דרומית לרשדייה במבצע ליטני. קרב בו חוסלו המחבלים. בהמשך נפגשו דרכינו לא אחת במהלך הפריימריז של הליכוד ב-2008 כשבוגי מלווה ע”י יועצו איציק, ומשה רווח ואני ליווינו את יחיאל לייטר. בשנים האחרונות פגשתי אותו במעט הפעמים בהם הגיע לקיבוצו, קיבוץ גרופית שבערבה. רבש”צ הקיבוץ, יוסי, הזמין אותי בכל הגעה של בוגי כדי שאחליף את שומר הקיבוץ ואשתף פעולה עם מאבטחי השר.

 

אני מזכיר לכולנו את סיבת סיום תפקידו של בוגי כרמטכ”ל. היותו איש ימין והתנגדותו לתוכנית הבריחה מגוש קטיף. כמו כן בדצמבר 2015 אסר על כל פעילות משותפת של צה”ל עם “שוברים שתיקה”, כגון מתן הרצאות וסדנאות על ידי נציגי הארגון לחיילים או השתתפות בדיונים משותפים, דברים שהיו קיימים עשרות בשנים עד הגעתו של בוגי למשרד הביטחון.

ה”עלהום” שעושים חלק מאנשי הליכוד על בוגי אינו מוסיף לנו כבוד. נכון, בימים האחרונים שמענו מבוגי המתפטר דברים קשים על ראש הממשלה ועל הליכוד. אם נבעו הדברים מאמירות בעת צער (שעליהן לא דנים אדם) ואם מסיבות אחרות, עדין תרומתו של בוגי יעלון לביטחון מדינת ישראל, לביטחון אזרחיה ולתנועת הליכוד לא תשכח והיא כתובה בספרי ההיסטוריה של האומה. הליכוד בעיני היא התנועה הדמוקרטית היחידה בישראל. גם במר”צ וגם במפלגת העבודה לא הייתה דמוקרטיה מעולם. בשתיהן מותר לך להביע דעה כל עוד היא מתיישרת עם ההנהגה. דמוקרטיה לדעתם היא הבעת דעותיהם בלבד וחוסר סובלנות לדעות האחר.

גם אם דבריו היום צורמים באוזנינו, כפי שכתב בפוסט ידידי דוד שאין, עלינו לשמור על ניקיון לשוננו בפוסטים על חבר שבחר לעזוב אותנו מסיבותיו הוא.

ופנייה אישית לבוגי – לדעתי, עליך להישאר ולהילחם מתוך תנועת הליכוד על דרכך ועל רעיותיך. הוכחת לאורך השנים את יכולות הלחימה שלך, הן בלבנון, הן בחיסולו של אבו-ג’יהאד בטוניס כמפקד היחידה ואפילו כשחיסלת באופן אישי מחבל מהג’יהאד האסלאמי באמצעות רימון יד בהיותך מפקד אוגדת איו”ש.

אני קורא לך לשוב בך מהתפטרותך, לקבל את תפקיד שר החוץ שהוצע לך, בעיקר בגלל שאתה יותר מרבים אחרים יודע מחדרי חדרים, בפני איזו תקופה קשה עומדת ישראל. אנו זקוקים לטובים ביותר שיעמדו ליד ההגה ביחד עם ראש הממשלה הטוב ביותר שקיים היום במדינת ישראל. ואתה ראוי לתפקיד זה !!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת בשלח, שבת שירה : הקביעות והקיבעון שכנגדם צריכים להילחם

אלי כהן

מי כאן החברתי ?

אריק זיו ויזר

Israel is Changing the Middle East

Eli Hazan

ישראל והעולם המוסלמי: היחסים כחצי סהר

אלי חזן

פצצה למחשבה

אריק זיו ויזר

רק לא אורז פרסי

אלי חזן
דילוג לתוכן