11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

אלוהים אוהב את ביבי

האם אלוהים אוהב את ביבי? מסתבר שכן!

 

התערבותו הנמרצת של בורא עולם אלוהינו שבשמיים, שפתח את ארובות השמיים בסופות גשמים רעמים ושלגים וכל זאת על מנת להפסיק בזמן את ההתעסקות המאוד מאוד "חשובה" של כל "המומחים "הידענים" ו"הדאגנים" בשאלת המאה של עם ישראל, מדוע ראש ממשלתנו ביבי לא נסע עם שרה לטקס ההוא שנערך באצטדיון הלאומי בדרום אפריקה מקום בו "חגגו" כולם, המקומיים והאורחים את מותו של המנהיג הנערץ "מנדלה" מקום בו לא הפסיקו לרקוד! עקב היעדרו של ביבי ושרה, הצלחנו למשל לראות בפוקוס המצלמות איך הגברת הראשונה של אמריקה, מישל כועסת מאוד על נשיא ארצות הברית בעלה אובמה כשהוא עסוק בצילומים עם יפיפייה אחרת, איך קורא בסימנים התנדב לתרגם את נאומי המנהיגים בסתם הנפות ידיים אוויליות, ועוד תמונות מעניינות של מתאבלים שם בדרום אפריקה…..

 

אז בינינו, בואו נראה את הפרשנים הרבים שנידבו את חוכמתם ודעתם על אי נסיעתו של ביבי מסבירים לנו איך הקדוש ברוך הוא הפסיק את התעסקות חסרת הטעם בזמן!

אני אישית באמונתי ומניסיוני כן מאמין במעורבותו של בורא עולם בחיינו! לדעתי כדאי גם לכם להאמין!

 

פריד אברהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דיסוננס נתניהו

אלי ורד חזן

הבנקים למשכנתאות – גולם שקם על יוצרו

עינר אביב

תסריט ידוע מראש

אלי חזן

ההתקוממות בסוריה – מה עדיף לישראל?

אלי חזן

עונת הכבשים

מנדי ספדי

הביוגרפיה של אולמרט : כתב טינה היסטורי

עומר אריכא
דילוג לתוכן