24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

איתי חיים במכתב לנתניהו

תומכים בנתניהו – מצביעים גפסו

מר נתניהו היקר.
הימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים מכונים “בין כסה לעשור”, שעל פי המסורת היהודית אלה ימים המוקדשים לחשבון נפש ובקשת סליחה. אם חשבת ולו אף לרגע “להוציא פטור” וללכת לשחק במגרשם של הגדולים, הרי שנכונה לך הפתעה.
קום ופתח את עינייך. אין היום כל קשר בין השתייכות מפלגתית, ליכולת לנהל עיר ולהבין את צרכיה וצרכי התושבים. אם אינך מסוגל עדיין לבוא דין וחשבון עם עצמך ולומר: טעיתי, זכור כי ‘לפני שבר – גאון, ולפני כשלון – גבה רוח” (משלי, ט”ז, י”ח).

איך אתה בוחר בשבילנו?
אינך מכיר את נצרת-עילית, לא את תושביה ולא את הלשונות הטובות והרעות בה. אינך מסוגל לעמוד על קשייה הסוציואקונומיים, על איבוד צביונה היהודי של העיר ועל נטישתם ההמונית של צעיריה בהיעדר מקומות תעסוקה, חינוך ובילוי.

לא אנשי הליכוד בסניף נצרת-עילית הם שהפעילו לחץ על מנת שגפסו יוצא מהתנועה, אלא עסקנים ליגה ז’ שהתפקדו לליכוד על מנת להחריב את הסניף המקומי מבפנים. מי הוא העומד בראש הסניף המקומי שבו בחרת לתמוך לראשות העיר?
חבר המשמרת הצעירה במפלגת העבודה, מ”מ ראש העיר בעבר שנטש את המערכה ב-2003 ועשה לביתו לאחר שלא קיבל את אמונם של התושבים לעמוד בראשות העיר.

ומדוע שיתנו את אמונם בו כעת?

זה הזמן מר נתניהו, לעשות חשבון נפש ולהודות בשגיאותיך. קיבלת את חברי הליכוד הנאמנים לדרך כמובנים מאליהם ובמקביל נתת ידך לעסקנות נמוכה להחריב כל חלקה טובה במישור המוניציפאלי.

לא לחינם קיבלת את אמוננו לעמוד בראש התנועה. משימתך להציל את המדינה מאבדן הערכים וטשטוש הזהות היהודית והציונית, שקיבלה חיזוקיה מחיבורים שבין הון-שלטון ועיתון. קצנו בפוליטיקה הקטנה והנמוכה, מתאבי השררה ומהאופורטוניסטים לרגע. זו החלטה שלך בלבד לנתק מגע מאותם אלה שאינך מעדיף בעתיד להיות מזוהה עמם.

אני, איתי חיים, חבר סניף הליכוד ותושב העיר נצרת-עילית, סטודנט באונ’ בר-אילן, תומך בשמעון גפסו, בשר מבשרה של התנועה, איש ישר כפיים וללא מורא.
כמוני, רבים מחברי הליכוד שגדלו בעיר. רבים מחברי הסטודנטים, החיילים והצעירים שנותרו בעיר שקצו בעסקנים הנכלוליים המקומיים שהבטחותיהם שקולות לקליפת השום. כמו מנחם אריאב, ראש העיר המנותק מתושביה ב-32 השנים האחרונות, כך גם רונן פלוט תאומו הסיאמי, שבטוחני כי יעזוב את העיר באם יפסיד בבחירות כפי שעשו רבים לפניו (רשימה ארוכה, שקצרה היריעה מלפרט).

אנחנו לא מעוניינים בכתבה נוספת של קלמן ליבסקינד ממעריב, על מסעותיו של ראש העיר בעולם בזמן שבונים בית עלמין שלישי וסוגרים במקביל מוסדות חינוך.
איני מרגיש צורך להתנצל על כך שאני מעדיף אדם ישר עם כישורים מאשר עסקן עם קשרים.

למען נצרת עילית – אני מצביע לשמעון גפסו.

איתי חיים

הכותב הינו סטודנט, חבר צעירי הליכוד בנצרת עילית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער הוזמן לרעננה

אלי חזן

גמליאל ביקרה בכפר סבא

אריק זיו ויזר

צעיר מבטיח : משה שטרית מונה לסגן ראש עיריית בית שמש

אריק זיו ויזר

יוקם מלון ברעננה. סיעת הליכוד מברכת

אלי חזן

ביבס בנוק אאוט

אלי חזן

נפתח בית לחיילים בודדים ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן