16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

אירינה נבזלין מגיבה לשקר בערוץ 11

איני נוהגת לשתף את חיי הפרטיים, אבל כשישנה פגיעה כל כך בלתי הולמת באמת ובהגינות בסיסית כלשהי, אני חשה שחובה לחשוף את העובדות כהווייתן.
הערב שודרה בכאן 11 כתבה מגמתית, עמוסת אי־דיוקים ועם חצאי עובדות, עובדות מסולפות ועד שקרים של ממש.
ביום חמישי שעבר, חגגתי יום הולדת פרטי בחצר בית. בניגוד לדברים ולהצגתם בכתבה, האירוע המצומצם נערך בחצר גדולת ממדים, ולא בתוך חלל סגור.
הוזמנו פחות מחמישים אנשים, לשעה 18:00, בין השאר כדי שגם הכמות המצומצמת הזו, תתפזר על פני יותר שעות.
מספר המוזמנים שהגיעו היו כארבעים. הם הונחו מראש לא להגיע במידה ויש להם תסמינים בריאותיים חשודים, אם באו במגע עם חולה קורונה וכיו"ב.
בכניסה ובתוך החצר, הוצבו בקבוקי אלכוג'ל, סלסלות לחלוקת מסכות לכל מי שרוצה להחליף למסכה חדשה, והובהר לכולם לשמור על כללי הריחוק החברתי וההיגיינה.
לאור ההחלטה לערוך אירוע כה מצומצם, נאלצתי לא להזמין כמה מהאנשים האהובים ביותר עליי. לרבות כל מי שנמצא בקבוצת סיכון או בגיל מבוגר, שלא הגיעו. כולל קרובי משפחה ואנשים אהובים, שמעולם לא נעדרו מיום הולדת שערכתי. אפילו אבי החורג, סבי וסבתי היקרים. לא הזמנו כל מי שעלול לעמוד בסכנה כלשהי.
כאמור, עמדנו בכל ההנחיות והתקנות באופן המחמיר ביותר!
בניגוד לפרסום הדיבתי, אף אורח לא התבקש ולא חתם על הצהרת סודיות. זה מופרך.
הניסיון למסגר את האייטם כ"המסיבה של יולי אדלשטיין" עלוב ועצוב במיוחד. אני אדם פרטי, שחגג באירוע מצומצם, באוויר הפתוח, על פי כל כלל מחמיר, עם חבריו.
בעלי הגיע לברך אותי, אשתו, אחרי 22:00, בתום עוד יום עבודה מפרך למען בריאות הציבור והמלחמה בקורונה. הוא הגיע בשעה שרוב המוזמנים כבר עזבו את המקום.
מאותו הרגע, ניסו מי שניסו לדחוף את הנון־סיפור הזה לכל מערכת אפשרית. כמה מהמערכות הגדולות והרציניות בארץ בדקו אותו, וירדו ממנו. לא נדרש שום לחצים או תחינות, בפשטות – כשהאמת לצדך, והעיתונאים שמולך הם הגונים ועם שכל ישר, לא מפרסמים את שלא ראוי לפרסום.
העיתונות החופשית בישראל צריכה להמשיך לעקוב, לבקר, להתריע. לחשוף כל איש ציבור שאינו עומד בסטנדרטים שהוא עצמו מציב לציבור. לצערי, לא מדובר בשום צורה במקרה כזה כאן. ודאי לא במיסגור מתלהם ושקרי כפי שראיתי אמש. זה בעיקר מעציב אותי.
אלו העובדות כהווייתם, כעת גם אתם יודעים אותן.
בתמונה: תיעוד דרמטי ו״מפליל״ מהאירוע, לשיפוטכם. ושכולנו נדע ימים שמחים יותר



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרשון מסיקה מצטרף לשביתת הרעב, יעביר את לשכתו למאהל המחאה

אלי חזן

7 שנים למותו של שמיר

דודו חיים

נגד הסמויים של העבודה : נתיב בליכוד מראה דרך אחרת

אמיתי שיף

ליכודניק משתתף בצערו של ראש עיריית דימונה בני ביטון בשל פטירת אביו

עינר אביב

הרמת כוסית חגיגית בלשכת עורכי הדין לציון הצלחת המאבק לביטול חישוב המס המאוחד לבני זוג העובדים בעסק משותף

אלי חזן

המופע הליכודי המרכזי בירושלים : אצל יורם יזדי

אריק זיו
דילוג לתוכן