27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

איצקוביץ’ וקהת נכנסו לעימות עם חרדים

נראה כי דיוני ועדת החוקה הגיעו גם לרחוב החרדי. הצעתם של איצקוביץ’ וקהת לשינוי החוקה גררה ביקורת רבה והדבר עלה בפורומים ובאתרים חרדים 


דרור איצקוביץ’ כתב : חשוב להסב את תשומת לב הציבור לפרסום שיקרי תוך הוצאת דברים מהקשרם כפי שפורסמו באתר  “כיכר השבת”  ב “רוטר נט” ובעוד מקומות בעיקבות פרסום הצעתנו  לועדת החוקה בליכודניק.
דרור פרסם תגובה קצרה בפייסבוק המובאת להלן:

:

נראה שהחרדים בלחץ……כנראה גם שניים וחצי החרדים הקרויים “המטה החרדי בליכוד..”. .. אחרת קשה לתאר את הסילוף הכבד , משפטים שהוצאו מהקשרם והשמצות ואשר פורסמו באתרם “כיכר השבת” ובמקומות נוספים בהקשר להצעה שהועלתה על ידי עו’ד סיני קהת ואנ…וכי לועדת החוקה של הליכוד בכל הנוגע לכהונתם של מישתמטים מצה’ל במוסדות הליכוד.
אין צורך לאמר שאף לא אחד פנה אלינו וביקש תגובתנו. הרי הצעתנו כלשונה:
הצעה לשינוי החוקה
עו’ד סיני קהת ודרור איצקוביץ מתכבדים בזה להגיש הצעה לתיקון החוקה כדלקמן:
א. חבר תנועת הליכוד לא יוכל להציג מועמדות ו/או להבחר למוסדות הליכוד או לכל תפקיד ממלכתי/צבורי אחר מטעם הליכוד במדה ולא קיים את חובתו הלאומית ולא שרת שרות סדיר מלא (3 שנים נכון להיום) בצבא הגנה לישראל.
ב. חבר ליכוד אשר לא יעמוד בקריטריון הנ’ל, יוכל להגיש ערעור לבית הדין העליון של התנועה ולנמק את הסבות לשחרורו משרות סדיר בצה’ל.

מספר הערות כדי להזים את הפרסום השיקרי ב”כיכר השבת”:
א. כל אחד ואחת יכולים להצטרף לליכוד. הצעתנו מתייחסת אך ורק לכהונה במוסדות הליכוד ומניעה של משתמטים לכהן בהם.
ב. בהצעה לא מוזכרים כלל חרדים. הניסיון הנואל והשקרי של החרדים כאילו כל ההצעה מיועדת לפגוע בחרדים אינה נכונה. מדובר על כל משתמט משרות באשר הוא ללא קשר להיותו דתי/חילוני/חרדי/דרוזי וכו’.
ג. בניגוד לדיווח השיקרי כאילו הועדה דחתה את הצעתנו ההפך הוא הנכון. לא נערכה עדיין כל הצבעה בועדה. ועדת החוקה אמורה להתכנס השבוע ולהחליט בנידון. למיטב ידיעתנו הועדה תקבל את ההצעה או לחלופין “תייפה” אותה או תשנה אותה “קוסמטית”. כי אין דרך אחרת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

10 מיליון סיבות להדחה של היועץ המשפטי של הליכוד

אריק זיו ויזר

יוסי שלי – בעד ונגד מינויו

ברוך נתח הציג את מועמדותו לועדת חוקה. מספרו הוא 60

אלי חזן

בחשכת הליל החדירו אלפי מתפקדים לספר הבוחרים

אריק זיו ויזר

עקיבא נוף הציג מועמדותו לתפקיד שופט בבית-הדין שליד “הליכוד”

אלי חזן

עתירה לקיום דיון על ההקפאה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן