19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

אין צדק בעולם! (גרסת המלפפון) / כתב: נרי אבנרי

“אין צדק בעולם”, אמר המלפפון הקטן לחברו הגדול. “תראה מה זה: שתי עננות פליליות. האחת מרחפת מעל שרון, והשנייה מרחפת מעל אולמרט. זו המרחפת מעל שרון, נגזר דינה להיתקע איתו בחדר, וזו המרחפת מעל אולמרט, מטיילת איתו ברחבי הגלובוס.

זה לא במרכז החדשות, וגם לא סוד: מעל ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון (עדיין) מרחפת עננה פלילית. מאחר והתחייב “ללכת לאורו”, גם מעל יורשו אהוד אולמרט מרחפת עננה פלילית. ולמרות שהמינוח אותו מינוח, יש הבדל בין שתי העננות.

 

מאז ינואר 2006, זו המרחפת מעל שרון, “מתה משעמום”. ולעומתה, זו המרחפת מעל אולמרט, עושה “חיים משוגעים”. פעם, זה לא היה ככה. מסתבר שגם כשמדובר ב”עננות פליליות”, אין צדק!

 

עד לא מזמן, העננה הפלילית שריחפה מעל שרון, הייתה כוכבת תקשורת. איתה פתחו את מהדורות החדשות, היא הילכה קסם על עיתונאים, והיא הכניסה פיק ברכיים במזוז. השיא: בזכות  עוצמת הפחד ממנה, נעקרו כשמונת אלפים יהודים מבייתם. היום, אף אחד לא שם עליה.  עיקר עיסוקה מתמקד בהאזנה לשיחות ממוחזרות של הצוות הרפואי, ופטפוטי הסרק של עומרי וגלעד. ככה, בקול דממה דקה, חלפו להם חמש עשרה שנות תהילה.

 

לעומתה, העננה הפלילית המרחפת מעל אולמרט, קורעת את העולם. בעיתוי שנוח לה, היא משחקת שח-מט סימולטאני נגד עשרות חוקרי משטרה. ברצונה, תיאבק “היאבקות בוץ” עם ד”ר ירון זליכה, מיכה  לינדנשטראוס, או חברי ועדת וינוגרד (חמישה נגד אחת). היא, מטרידה מאות אלפי שמאלנים, ומשטה ביריבים פוליטיים. והשיא: היא הורידה לזנות שלושה עיתונאים חסודים (לפיד, דנקנר וברנע). אין יום שהתקשורת לא מתעסקת איתה, ובין חקירה אחת לרעותה, היא מלווה את ראש הממשלה במסעותיו ברחבי  הגלובוס.

ההבדל בין שתי העננות, שימש כנושא שיחה מרכזי, בין שני מלפפונים ירוקים שנקטפו באותו יום, ונסעו באותו ארגז לשוק הסיטונאי, ומשם למרכול השכונתי באזור יוקרה. בזמן הנסיעה, התפלספו המלפפונים על (חוסר) צדק.

 

“אין צדק בעולם”!!! – אמר המלפפון הקטן לחברו הגדול. “תראה מה זה: שתי עננות פליליות. האחת מרחפת מעל שרון, והשנייה מרחפת מעל אולמרט. זו המרחפת מעל שרון, נגזר דינה להיתקע איתו בחדר, ולראות את אותם פרצופים. וזו המרחפת מעל אולמרט, עושה חיים משוגעים. יום אחד היא מלווה אותו לרוסיה, יומיים אחרי זה לצרפת. בין לבין, אמצעי התקשורת לא מפסיקים לדבר בה. אלק “עננה סלב”.

 

וזה השיב לו מניה וביה, “בסדר, אין צדק!- אבל מה זה נוגע לנו המלפפונים”? ועוד לפני שהספיק המלפפון הקטן להשיב, עצרה המשאית מול הכניסה למחסן הירקות במרכול.  שני עובדים העמיסו את הסחורה, וכמה דקות אחרי הפריקה, הוצגו המלפפונים למכירה.

 

שניהם ידעו, שסוף הקריירה שלהם זהה לסופן של כל התרנגולות: טיול כפוי במערכת העיכול, עד להשתכשכות. בינתיים, הרשו לעצמם ליהנות קצת מהידיים הממששות, בטרם שקילה. עוד באותו יום, הכניסה גברת מהודרת את שני המלפפונים לאותה שקית, שילמה וחזרה הביתה.

 

בערב, אחד מהם, זה הקטן מצא את עצמו מתחת סכין סלטים, שחתכה אותו דק, דק. לעומתו, המלפפון השני, שהיה מוכן לגורל דומה, נתמזל מזלו לבלות…  

 

“עכשיו אני מבין, מהו חוסר צדק”, חייך לעצמו, וניזכר בשיחה עם חברו הקטן, אודות גורלן של שתי העננות הפליליות…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כניעה או ניצחון- תחליטו אתם

אריק זיו ויזר

תשובה מאוחרת לשלמה מדמון/כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מה רביב דרוקר לא אמר

אלי חזן

הטעות של שונאי המתנחלים

אלי חזן

דוד נגד גולית / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מפקיר העורף הגדול

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן