11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אין זוהר במיקי !

מיקי זוהר ממשיך בשלו : הוא הולך לתקשורת אך בעקיפין וגם במישרין פוגע בליכוד. מי שהיה הגורם הכי דומיננטי בנפילת המחנה הלאומי מגיע עכשיו ומאשים את הליכוד בנפילה כאילו אין לו אחריות. הוא עשה כל טעות אפשרית כיו"ר קואליציה ומכיוון שאת נתניהו הוא לא יכול לתקוף אז הוא תוקף את מירי רגב.

הייתי מצפה ממיקי שפשוט יפסיק לדבר בתקשורת ויוכיח את עצמו בפעילות. מתברר כי מיקי לא פעיל בכנסת כאופוזיציה : הוא נמצא הרחק במדד הפעילות כאשר אפילו ח"כ מאי גולן עברה אותו.

מי לא זוכר כיצד מיקי זוהר התלקק ליוסי דגן בישיבת המזכירות? זוהר הוא אחד הגורמים לעידוד המחבלים בליכוד. עכשיו מיקי זוהר מצטרף למקהלה שההגדרה שלה : "הכה את מירי רגב".

זוהר הוא אופוזיציה מזיקה.  

 

מיקי זוהר: "אנחנו באופוזיציה כי עשינו כל טעות אפשרית" https://news.walla.co.il/item/3460409?utm_campaign=socialbutton&utm_content=whatsapp&utm_medium=sharebutton&utm_source=whatsapp&utm_term=social

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כמה הולילנד יוליד לפיד

אריק זיו ויזר

כמה יעלה חוק ברוורמן לליכוד

אריק זיו ויזר

מחר בליכודניק : חרדים להשתמטות

אריק זיו ויזר

אמסלם צודק נתניהו לא ! 

אריק זיו ויזר

נתניהו, בוז'י יחי ההבדל הקטן

אריק זיו ויזר

סילבן, אברמוביץ ואלון ליאל, בקשו סליחה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן