18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
מנדי ספדי

אין הרשעה בתיק נגד ח”כ איוב קרא./מאת:מנדי ספרי

לאחר ארבע שנים של עינוי דין ולאחר שהוגש נגד ח”כ לשעבר איוב קרא כתב אישום בתום ההתנתקות החליט בית משפט השלום בי”ם בראשות השופט עודד שחם, לא להרשיע את ח”כ לשעבר איוב קרא בגין הפקרת נשקו האישי לזמן קצר.

ח”כ קרא אמר בתום הדיון : “אינני מסוגל יותר לעסוק ברדיפה הפוליטית המכוונת נגדי, ואני שוקל את צעדיי שלא להתמודד על מקום ברשימת הליכוד, למרות שחברים רבים ובראשם יו”ר הליכוד ביבי נתניהו רוצים בהתמודדותי”
ח”כ לשעבר איוב קרא רב סרן במיל’ שהשתחרר מצה”ל כנכה צה”ל ולאחר שאיבד שני אחים במלחמת לבנון ושאביו נפטר בעקבות כך משברון לב, היה מהבולטים שהתנגדו לתוכנית ההתנתקות ונחשב מראשי “המורדים” נאמני הליכוד, ורק דרכו האידיאולוגית גרמה לאנשי קדימה לחסל את סיכוייו להיבחר בפריימריס הקודמים לכנסת יחד עם חבריו.
קרא מילא תפקידים סגן יו”ר הכנסת, הדרוזי הראשון שמכהן בועדת חוץ וביטחון, יו”ר הועדה לענייני עובדים זרים, והיה מועמד לתפקיד שר. משפ’ קרא מהותיקות בדאלית אלכרמל ומהראשונות שרקמו קשרים הדוקים עם היישוב היהודי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גיבורי מלחמת יום כיפור/מאת: מנדי ספדי .

אריק זיו ויזר

יום של נוסטלגיה בביקור בני בגין בכפרים הדרוזיים /מאת:מנדי ספדי

אריק זיו ויזר

קריית שמונה של הדרום/מאת:מנדי ספדי .

אריק זיו ויזר

היידה ביבי /מאת:מדינה(מדי)אלוני

אריק זיו ויזר

ח”כ ברכה : תילחמו על ירושלים/מאת: מנדי ספדי.

אריק זיו ויזר

תגובות אוהדות למחבל באתרים ערביים-ישראלים מאת:מנדי ספדי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן