26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אין גבול לחוצפה -“מיסיס קלין” עשתה זאת שוב !

יו”ר קדימה מחזירה את מנכ”ל קדימה שסרח לתפקידו

 

נראה שיו”ר קדימה -“מיסיס קלין” חולה בסכיזופרניה קשה (פיצול האישיות), אחרת – אי אפשר להסביר מדוע – בעודה מדברת גבוהה גבוהה על ניקיון כפיים וטוהר המידות בשירות הציבורי, בה בעת היא פועלת בדרך הפוכה לחלוטין. היום התבשרנו כי היא מחזירה את מנכ”ל קדימה שסרח – שחורי- לתפקידו ולעזאזל טוהר המידות וניקיון הכפיים !

 

אין זו הפעם הראשונה בה מצהירה יו”ר קדימה, לבני על טוהר מידות שצריך להיות נהוג בשירות הציבורי , ובמקביל – פועלת בדרך הפוכה לגמרי, זה קרה עם מינויו של חיים רמון שהורשע בפלילים ליו”ר מועצת קדימה, וכך גם עפ יתר המורשעים והמושחתים של קדימה : אהוד אולמרט, אברהם הירשזון, דליה איציק ופרשת השיפוצים במשכן יו”ר הכנסת בעת שכיהנה בתפקיד זה, רוחמה אברהם ופרשת הנסיעות על חשבון “אגרקסקו”  , רונית תירוש ובעלה- בכל המקרים האלה מילאה יור”קדימה, לבני, את פיה מים.

 

ועוד היד נטויה, ומי יודע איזה עוד גילויים יביא המחר על המפלגה היומרנית הזו שחרטה על דגלה את טוהר המידות ונקיון הכפיים בשירות הציבורי, אלא שמאז- כמעט לא חולף יום בו אנו מתבשרים על עוד ח”כ מקדימה שקשור בפלילים.

 

נראה שלעומת “קדימה” מצטיירות כל המפלגות כצחורות משלג, למרות שלא יצאו בהצהרות חגיגיות כל כך על שמירת ערכי היושר והנקיון הציבורי.

 

על כך נאמר -“הגמל אינו רואה את הדבשת שלו” ועוד איזו דבשת זו ! ממש מגה -פארונקל !

 

או כדברי חכמים -“קשוט עצמך קודם – אחר כך , קשוט אחרים! ”  דהיינו – קודם תוודא שאתה בסדר – אחר כך תבקר אחרים !

עצה זו טובה תמיד. נקווה שגם יו”ר קדימה -“מיסיס קלין” תפנים אותה ותנהג לפיה, אם כי – אני בספק – “היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו”?!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת פינחס –”במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש”( אבות נ,ה)

אלי כהן

בעיות ראייה- קשה לראות את המציאות

אריק זיו ויזר

פני הליכוד לאן ?

אלי חזן

פרשת השבוע : פרשת בלק

אלי כהן

הקרב על הדמוקרטיה הישראלית נערך בליכוד

אלי חזן

ימי התום

אלי חזן
דילוג לתוכן