32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אילן כהן שב לפעילות פוליטית

אילן כהן, לשעבר ראש הליכוד ברעננה ערך חוג בית פוליטי בביתו החדש ברעננה לקראת הבחירות הכלליות

 

 

 

אילן כהן, לשעבר יו"ר הליכוד ברעננה ואחיו של עוזי כהן ז"ל שהיה מ"מ ראש עיריית רעננה ויו"ר הליכוד ברעננה עד לשנת 2008 ערך חנוכת בית פוליטית בביתו החדש שברחוב דב הוז ברעננה.


כמאה פעילים פוליטיים וחברתיים נטלו חלק בחוג הבית של אילן כהן ושם הבהיר אילן כהן שהבחירות הקרובות הן על עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. אילן כהן אמר בחוג הבית, כי מאז כשל בבחירות להנהגת סניף הליכוד ברעננה הוא מקבל פניות רבות מפעיליו שקוראים לו לשוב לפעילות פוליטית ענפה בעיר.


לדבריו, את פעילותו הפוליטית בעיר רעננה הוא יעשה באמצעות התנועה שהקים, תנועת "עוז" הקוראת להמשיך את דרכו של אחיו, עוזי כהן ז"ל, בעיר רעננה.


"במישור הארצי אני כמובן נשאר בביתי בליכוד ותומך במנהיגו, בנימין נתניהו. אני מאמין שבבחירות הקרובות הציבור חייב לבחור בליכוד משום שאם חלילה נראה את השמאל חוזר לשלטון אז אנו עלולים למצוא את עצמנו תוך שנה מקימים מדינת טרור לצדנו.


 

החשש המרכזי שלי בבחירות הללו היא מהשמאל יהיה מרכיב מרכזי בממשלה הבאה של בנימין נתניהו וזה יגרור בחירות נוספות תוך שנה. אנו עומדים בפני דרמה אמיתית בבחירות הללו. תיתכן ממשלת אחדות עם מפלגת העבודה בראשותו של השמאלן בוז'י הרצוג והפוליטיקאית הכי פחות מרשימה, ציפי לבני וזה עלול להוביל את הממשלה הבאה לעברי פי פחת ובחירות נוספות, בגלל העדר יציבות שלטונית.


מכל זה אני מבקש להסיק שיש לבחור בליכוד ברוב מוחץ ולאפשר לליכוד להקים ממשלת ימין-מרכז ללא השמאל. אני אומר לפעיליי הרבים, ברעננה אני נשאר בראשות מפלגת "עוז" משום שהסניף המקומי אינו מסוגל להביא תוצאות בשטח ואין לו תמיכה ציבורית. הליכוד ברעננה איבד את המצפן הציבורי בעיר. אין לו תמיכה ואין לראשת הסניף יכולת להביא תוצאות ממשיות בעירייה.


במישור הארצי, אני איש ליכוד ונותר בליכוד. יש לנו מסורת ליכודית בבית מאז ימי מנחם בגין ז"ל והצוואה של אחי, עוזי כהן ז"ל שהיה איש ליכוד בכל רמ"ח אבריו.", אמר כהן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברית שומרון-טבריה

אריק זיו ויזר

המנצחים בפתח תקווה: והב ופרג

אריק זיו ויזר

פורום גליל עמקים עושים שלום

אריק זיו ויזר

בסניף שכונת התקווה חגגו את יום ירושלים

אריק זיו ויזר

טקס השקה של פורום "מדברים מהשטח" /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

מילה טובה למירי רגב 'מאת:איציק דדוש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן