25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אייל דותן: העם עם נתניהו

אייל דותן היה בכנס הפוליטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אתמול בעיר אריאל. הרשמים לפניכם

 

 

 

 ראש הממשלה, בנימין נתניהו,הגיע הערב להיכל התרבות בעיר אריאל לכנס פוליטי שבו נטלו חלק מאות אזרחים מהעיר אריאל וסביבתה ואמר שממשלת ישראל בראשותו תמשיך ליישב את יהודה ושומרון והיקפי הבנייה במקומות הללו יתעצמו. ראש הממשלה נתניהו התקבל במחיאות כפיים סוערות ובצעקות רמות: “היידה ביבי”.


שוטטתי בקרב הקהל ושמעתי נימות קשות של תיעוב כלפי התקשורת בעניינה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. חלק מהאנשים עימם שוחחתי הביעו שאט נפש כלפי כלי התקשורת בישראל שיורדים לחייה של שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה,כדי לפגוע בבעלה, שהוא ראש ממשלת ישראל.


דן שביט, פעיל ליכוד שהגיע לכנס של ראש הממשלה באריאל אמר: “התקשורת יורדת נמוך מדי ובמקום לעשות את עבודתה ככלב השמירה של הדמוקרטיה היא פועלת בצורה מגמתית והיסטרית נגד אשת ראש הממשלה. אני רואה בפגיעה הזו פגיעה קשה ביותר ולכן אני מסוייג ממנה”.


עינת ברקן, תושבת העיר אריאל שגם היא שהתה בכנס ציינה בכעס רב את הסתייגותה מהניסיון הציני של כלי התקשורת לפגוע בפרטיותם של ראש הממשלה ורעייתו. “מי שמציץ לתוך חייו הפרטיים של ראש הממשלה ורעייתו במעון ראש הממשלה בירושלים הוא בעיניי פרובוקטור ומציצן חולני. זה הזכיר לי את צלמי הפאפרצי שמנסים לעתים קרובות לצלם בתוך בתיהם של ידוענים בניגוד לחוק. ברור לכל בר דעת שהתקשורת רוצה שהליכוד יפול מהשלטון ועושה הכל על מנת שזה יקרה כולל פרסומים שקריים נגד רעיית ראש הממשלה”.


ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייצב לצדם של המתיישבים ביהודה ושומרון ובניגוד לנאום בר-אילן אותו נשא באוניברסיטת “בר אילן” עם תחילת כהונתו בממשלה הקודמת שלו,הציג הערב עמדה שונה לחלוטין שמייצגת תפיסה לאומית רחבה של המשך בנייה מסיבי ביהודה ושומרון. “אנו נמצאים כעת באריאל וכאן אני רוצה לראות את המשך פריחתו של הישוב המדהים הזה. אנו נבנה גם באריאל אבל גם בישובים אחרים ונגדיל את הישובים והערים של אזרחינו וגם אם נספוג ביקורת מצד העולם,נבליג ולא נתייחס אליה ברצינות. זו ארצנו וזכותנו לבנות בה לפי ראות עיננו וזו ציונות בעיניי. זו התגלמות הציונות של העם היהודי במדינתו. נמשיך לשגשג וחשוב שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה בראשותי כך שכל העשייה שלנו לא תרד לטימיון”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקראת גזר הדין של קצב נקבעה ליום האישה הבינלאומי – צירוף מקרים ?

אריק זיו ויזר

נתניהו בעקבות שרון

אריק זיו ויזר

השבוע – פרשת מסעי

אריק זיו ויזר

סמימיאן דרש בישראל היום : בימין שכחו מה זה ממשלה צרה

ליכודניק

כששניידר מארחת את ריעס

אלי חזן

“שחיתות שלטונית” מעל שולחן המלך פרעה!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן