20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

איחולים לקטי שטרית על המינוי כראש מטה שר החינוך

מאת זאב בן-יוסף, מנכ"ל חטיבת בוגרי בית"ר

בערב יום חמישי, 17 בפברואר 2011, התכנס רק קומץ קטן מאלפי ידידיה, מוקיריה ומכריה של קטי שטרית, כדי להביע ברכה והערכה על המינוי הכול כך מתאים, שבא בזמנו ובעיתו – כהונת ראש המטה של שר החינוך גדעון סער.

צר  היה לי מאוד על שהיה עליי להיעדר מאירוע כזה בגין כינוס של בוגרי בית"ר מנתניה, מחזור 1952, שעליהם נמניתי, שהתקיים בדיוק באותה שעה בנורדיה, מאחר שהבטחתי להשתתף בו עוד לפני כחודשיים.

אבל פטור בלא כלום אי אפשר, ולכן כתבתי לכבוד האירוע את הדברים שלהלן.

 

כל מי שהיה עד כמוני לפעילות החינוכית והציבורית המרשימה של קטי בעיקר בבית"ר, כאשר גם חינכה דור צעיר של בית"רים שבראשם ילדיה המוכשרים,     משה ואָסתָר – יודע שאכן התפקיד בו זכתה מתאים לה כמו כפפה ליד.

 

תפקיד זה אפשר להמשיל לאירוע בתורה, בו אהרון הכוהן סייע לאחיו משה ותמך במטה שהניף, כדי לנצח את אוייבי ישראל.

ברור לי שגם קטי תהפוך את המטה שבראשו היא עומדת למנוף שיסייע לשר החינוך גדעון סער לגבור על היריבים הפוליטיים המשמיצים ולהמשיך בפעילות המרשימה בה התחיל, למען הקניית ערכים לאומיים לנוער בישראל.

 

ביטוי למדיניות החינוך של השר סער ראינו כולנו בימים האחרונים, כאשר הכריז על תוכנית ניסיונית לביקורים במערת המכפלה בעיר האבות, ובמקביל גם על ביקורים במוזיאון בתל אביב כדי לראות את מגילת העצמאות המקורית.

שר החינוך גדעון סער הוא הראשון מבין כל שרי החינוך בעבר שהשכיל ליצור את הקשר שאיננו ניתן לניתוק, בין שורשינו לבין המציאות שלנו היום. הוא המחיש בכך  את העובדה שהציונים הראשונים לא היו חובבי ציון והרצל, אלא אברהם אבינו, גולי בבל, המכבים, החשמונאים, וגיבורי המרד באימפריה הרומית.

 

חשוב במיוחד הוא הקשר שיצר שר החינוך, בין שורשינו בחברון לבין מגילת העצמאות, המציינת כבר בפתיחה את זכותו המוסרית וההיסטורית של עם ישראל, בתוקף האמונה בתורת ישראל, להקים מדינה יהודית בארץ ישראל.

 

המשימה שעומדת היום בפני השר ובפני ראש המטה שלו חיונית במיוחד בתקופה זו שלנו היום.

אנו עדים למצב בו החומרנות, האדישות והניסיונות להתנער מערכינו הלאומיים השורשיים – אוכלים כל חלקה טובה ומאיימים על קיומנו בשמד, שהוא לדעתי מסוכן לנו עוד יותר מהשמדה פיזית.

אני מאמין שגדעון סער, המסתייע מעתה בקטי שטרית, יצליח למנוע את הסחף ואני מאחל לשניהם הצלחה רבה.

 

אני מאחל לכולנו שהמארחת שלנו, כלת הערב, תגיע בהקדם בעזרת ה', גם לתפקיד שבוודאי כל הנוכחים בערב זה ועוד רבים נוספים, רצו כל כך שתמלא אותו, שהיה כל כך קרוב ועדיין נראה רחוק.

למען עם ישראל ולמען נאמני ארץ ישראל בתנועת הליכוד, אני מאחל שנזכה לראות את קטי שטרית מייצגת אותנו בכנסת ישראל בעגלא ובזמן קריב.

אמן – כן יהי רצון.

 

בברכה נאמנה,

 

זאב בן-יוסף

מנכ"ל חטיבת בוגרי בית"ר

 

 

  

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ד"ר לאה נס:" מתנדבי 'והדרת'-עולם ומלואו עבור הקשישים"

אריק זיו ויזר

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן

אדלשטיין: הפלסטינים שוב סרבני שלום

אריק זיו ויזר

יולי בחזית ההסברה

אלי חזן

העמדות של בוגי

אריק זיו ויזר

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן
דילוג לתוכן