34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: “רק ביחד ננצח את הטרור האיסלאמי”

איוב קרא יוצא לירדן כדי לנחם את משפחתו של הטייס שנשרף בעודו בחיים על ידי ארגון הטרור דעא”ש


איוב קרא, המועמד ברשימת הליכוד לכנסת, יצא ביממה הקרובה לניחום אבלים בבית הוריו של הטייס הירדני שהוצא להורג בעודו בחיים על ידי ארגון הטרור דעא”ש. איוב קרא החליט היום לצאת לביקור אבלים בסוכת האבלים שבבית הוריו של הטייס הירדני בדרגת סגן ולתמוך במשפחת הטייס. קרא אמר לכלי התקשורת הערבית הזרה שהוא רוצה להשתתף בצערה של המשפחה מירדן שבנה נשרף בעודו בחיים על ידי גורמים שפלים וברברים שאין להם את הזכות להיקרא בני אדם אלא חלאות טרף.


“אני יוצא לירדן כדי לומר למשפחת הטייס הירדני שחייבים למגר את גורמי הטרור האיסלאמי הקיצוני במזרח התיכון ולבוא בחשבון עם אותם גורמים שפלים שהציתו את בנם. בימים הללו אנו חשים שותפות גורל עם העם בירדן שרואה לנגד עיניו את ההתנהגות של האיסלמיסטים הקיצוניים שגורמים נזק בלתי הפיך לאיסלם. האיסלם אינו דוגל בשריפת בני אדם חיים ולא בעריפת ראשיהם. שני העמים, היהודי והירדני, צריכים להבין שרק מלחמה משותפת באיסלם הקיצוני דרך מסוקי הקרב והמטוסים תביא לקריסת הארגון הזוועתי הזה. איני מאמין בניסיונות של ברק אובמה להביא לקואליציה גדולה להשמדת דעא”ש. משום שאין כל תוצאות בשטח.


אם נשיא ארצות הברית היה פועל באופן רציני להפלת שלטון הטרור דעא”ש הוא היה מצליח אך ככל הנראה, שהוא אינו חפץ בהשמדת הארגון הקיקיוני הזה. אצא ללא חשש למשפחת הטייס הירדני ואומר להם שהעם בישראל חש אמפתיה”

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

‘ליכודניק’ מאחל מזל טוב ליובל אלגד וזר מיארה לרגל אירוסיהם

אריאל אילוז

אין פרבילגים בליכוד , רועי שרעבי מורחק סופית.

אריק זיו ויזר

דיכטר הוא סגן שר הביטחון החדש

אריק זיו

הליכוד בתל אביב מרוסק

הרויזיוניסט

יום הולדת לאבי דיכטר

אליעד ברינה צילום חגית אלמגור

בסביבה טובה: השרה גילה גמליאל

דילוג לתוכן