22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא : "לסייעני טרור מגיע מאסר עולם"

איוב קרא הגיע לזירת הפיגוע בתל-אביב ואמר שאם ייבחר לכנסת יחוקק חוק לפיו סייעני טרור ייענשו במאסר עולם על הסעת מחבלים מערים פלשתיניות אל תוך שטח מדינת ישראל

 

 

 

איוב קרא, המועמד בבחירות הקרובות ברשימת הליכוד לכנסת ה-20 ביקר היום בחריפות את מנהיגי השמאל בארץ שאינם יוצאים חוצץ נגד ראש הרשות הפלשתינית, אבו מאזן וקוראים לו לגנות בפומבי את הפיגוע שאירע היום בבוקר בתל-אביב, עת מחבל ערבי פצע 22 אזרחים מהם שלושה נפצעו קשה מאוד בסמוך לבית-מעריב בתל אביב.

 

איוב קרא שביקר היום בזירת הפיגוע בה מחבל דקר אזרחים בעת נסיעה תמימה באוטובוס של חברת "דן" אמר שמדובר בפיגוע טרור שבא בעקבות דברי ההסתה והבלע של אבו-מאזן נגד מדינת ישראל וממשלתה.

 

קרא אמר בזירת הפיגוע הרצחני שאין לעבור לסדר היום לאור הפיגוע המזעזע בתל-אביב ויש לפעול מיידית למיגור תופעת השוהים הבלתי חוקיים שמצליחים לחדור לגבולות מדינת ישראל ולפגע באזרחים ישראלים.

 

 "אני חושב שאותם סייענים שמאפשרים למחבלים הללו להגיע לערי ישראל ובתוכן תל-אביב הם אלה שצריכים לעמוד לדין פלילי. יש לי טענות כלפי אלה שמאפשרים לטרוריסטים לחצות את הגבול ולהגיע בבוקר לתל-אביב בניסיון לרצוח יהודים. אותם סייענים הם עבורי מחבלים. חלקם פועלים עבור בצע כסף ומסיעים את השוהים הבלתי חוקיים ברכבם ורק מתי מעט מסיעים את המחבלים מבלי לדעת שמדובר במחבלים. לא יעלה על הדעת שטרוריסטים יגיעו משכם או מטול כרם אל לב תל אביב וייפגעו ביהודים.

 

אם אבחר לכנסת ה-20 אפעל לקידום חוק שיגביר את האכיפה על אותם סייעני טרור ונחוקק חוקים שיענישו אותם בחומרה רבה עד מאסר עולם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

'המטה החרדי בליכוד' בעד החייל החרדי, יהדות התורה נגד

אריק זיו ויזר

כבר 65 שנה ואנחנו מושיטים יד לשלום.

אריק זיו ויזר

תוצאות הפריימריז: ארדן ראשון, חוטובלי ופייגלין בחוץ

אריק זיו ויזר

ליצור שלם מהחלקים

אלי חזן

המימונה של המדינה

יום הולדת שמח לעמיחי גרינוולד שמתמודד על משבצת מחוז דן

אלי חזן
דילוג לתוכן