19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

איוב קרא “יש להעביר את המנהל האזרחי בשטחי C ממשרד הביטחון למשרד הפנים”

“יש להעביר את המנהל האזרחי בשטחי C ממשרד הביטחון למשרד הפנים כדי שהחיים באיזורי יו”ש יתנהלו באופן חוקי ונורמאלי, ולא חד צדדי כשהחוק נאכף נגד היהודים בלבד בזמן שהבניה בשטחים הערביים משגשגת ללא אכיפה או הפרעה”. כך אמר סגן השר במשרד ראש הממשלה לפיתוח הגליל והנגב ח”כ איוב קרא במעמד חלוקת מלגות בביה”ס למוסיקה באבני חפץ, בתום סיור שערך אתמול (ג) בשומרון כאורחו של ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.
במהלך הסיור ביקר סגן השר קרא באזור התעשיה ברקן ובברוכין, ברחלים וביקב בוטיק “טורא” במקום, באיתמר וחווה החקלאית האורגנית גבעות עולם, בהר ברכה ובאלון מורה, שם נפגש עם יו”ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר. כמו כן ביקר בשכונת מגורשי חומש-שאנור בישוב שבי שומרון וצפה אל הריסות הישוב חומש בהר ממול.
הביקור הסתיים בטקס הענקת מלגות בביה”ס למוזיקה באבני חפץ, שם התארח סגן השר כאורח ראש המועצה.
בכל המקומות בהם ביקר סגן השר שמע על הבעיות הכאובות והרדיפות בכל הקשור לנושא אישורי הבניה והרחבת הישובים.
ראש המועצה שומרון גרשון מסיקה אמר לסגן השר קרא: מאז הבחירות עברו כמעט חצי שנה ואפילו דבר אחד לא השתנה בשטח לטובה – להיפך: יש רק גזירות חדשות כנגד ההתיישבות. על הממשלה להחליט ם היא רוצה לשלוט ולבע את מה שלשמו נבחרה או שהיא מעדיפה להיות חיקוי חיוור של ממשלת אולמרט. על אזרחי המדינה תושבי יו”ש נרדפים ע”י רשויות המדינה, בעוד הערבים עושים ככל העולה על רוחם ובונים בצורה פרועה ומסוכנת בטחונית בכל מקום בו הם רוצים באין פוצה פה ומצפצף”.
הסיור התקיים במסגרת מבצע סיורים מיוחד במהלכו ביקרו בשומרון כ-30 שרים, סגני שרים וח”כים מהמפלגותו השונות.
הסיורים מתקיימים במתכונת “סיורי עומק” – לאורך יום שלם – ובצורה אישית (1 על 1) וכוללים ביקורים בישובים ומאחזים, תצפיות בטחוניות ומפגשים עם אישים מרכזיים בשומרון, רבנים, ראשי ההתיישבות, נציגי מזכירויות הישובים ופעילים נוספים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חזרה לטרור? כרטיס ישיר לכלא בדרך דנון

אריק זיו ויזר

אקוניס הערב : פרובוקציה עלובה של אנשי השמאל

אריק זיו ויזר

“אבו מאזן מבכה את אובדן ביתו בצפת ולא את הקמת ההתנחלויות”

אריק זיו ויזר

רגב מזהירה: “תהיה כאן רעידת אדמה חברתית – יקומו כאן ערי אוהלים”

אלי חזן

נאום הבכורה של אופיר אקוניס(ליכוד) 4/3/09

לעצור את הבלוף של הלוטו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן