22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

איוב קרא ועוד 97 קיבלו תואר ראשון בקריית אונו

אני גאה במערכת המשפט בישראל וגאה עוד יותר לאחר שבקרתי בחשאי ובגלוי במדינות שונות באזור ונחשפתי להיעדר הצדק המשפטי בהן

סגן השר איוב קרא ועוד 97 אקדמאיים הפכו אמש גם לבעלי תואר במשפטים בקריה האקדמית אונו.
 
אמש העניקה הקריה האקדמית אונו תארים במשפטים ל-97 בוגרים בעלי השכלה אקדמית קודמת. בין הבוגרים היה גם סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, ח"כ איוב קרא. קרא שייצג את הבוגרים בטקס, נאם על במת הכבוד ואמר: "
 
בין מקבלי התארים אמש היו רופאים, מהנדסים, שמאים ועוד. כולם נרגשים ומלווים בבני משפחותיהם, נשים בעלים וילדים התרגשו לקבל את התואר במשפטים למרות שאין מדובר בתואר האקדמי הראשון שלהם.
 
פרופסור דודי שוורץ, דיקן הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו ברך את הבוגרים על סיום לימודיהם ואמר כי הוא בטוח שהתואר במשפטים הקנה להם צורת חשיבה וערכים מוספים שישרתו אותם ואת החברה בישראל בכל עיסוק אליו יפנו.
 
בוגר הקריה האקדמית סגן השר לפיתוח הנגב והגליל אמר: " בימים אלו, יחד עם חברים נוספים, אנו פועלים לבלום את הניסיון להביא להארכת תקופת ההתמחות לשנתיים, שמנסים להוביל רבים בקהילת המשפט  ובכך להביא לפגיעה בסטודנטים עורכי הדין לעתיד" והוסיף: " אני גאה במערכת המשפט בישראל וגאה עוד יותר לאחר שבקרתי בחשאי ובגלוי במדינות שונות באזור ונחשפתי להיעדר הצדק המשפטי בהן".
 
ובענייני אקטואליה אמר סגן השר: " מדינת ישראל נמצאת בימים אלו  באחת התקופות הקשות שעברה מאז עצמאותה ומתמודדת עם לינץ' ציבורי עולמי שמזכיר ימים אפלים בחיי עם הספר . צריך לעמוד כאיש אחד מול כול ההתקפות חסרות הרסן, לגבות את הממשלה ואת צה"ל  ולדרוש את החזרתו של גלעד שליט הביתה עוד הלילה . אויבי ישראל למדו את הרגישות שלנו לזכויות אדם ולדמוקרטיה ומנצלים זאת באופן מחושב וזדוני, ואומות העולם מסתכלות בנעשה ובצביעות אופיינית מזדהות עם העוול נגדנו. או, במצב טוב טומנות את ראשן בחול. זה סוג של שואה חדשה על העולם, עולם אשר מחויב להזדהות עם הצדק והאמת, לצערי מזדהה עם טרוריסטים שלא בוחלים בשום אמצעי כדי לכרסם בעתיד מדינתנו, ובמשפט הבינלאומי".
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן

סגן השר איוב קרא ברבבה; המשחק במזרח התיכון חזק. הבא להורגך השכם להורגו

אריק זיו ויזר

העדר נפט בסוריה איננו סיבה להתעלמות העולם מרצח עם

אריק זיו ויזר

מארה"ב לכרמל באהבה

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא ומלחמתו ברוני בר אוני

אריק זיו ויזר

סגן השר איוב קרא בכנס פעילים ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן