24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: “אל תבחנו אותנו בזמן שיגעון”

איוב קרא היה בסיור עם ראשי העדה הדרוזית ונציגי התקשורת הערבית הזרה בדקות שבהן נשמעה אזעקה עולה ויורדת בגולן

 

 

 


איוב קרא, המועמד של הליכוד בבחירות לכנסת ה-20 ביקר היום ברמת-הגולן בשעה שנשמעה אזעקה ונורו רקטות אל עבר הגולן הישראלי. איוב קרא שסייר ברמת-הגולן עם ראשי העדה הדרוזית בישראל בלווית אנשי תקשורת מהתקשורת הערבית הזרה אמר לאחר ירי הטילים אל עבר הגולן הישראלי ופינוי כ-1000 מטיילים מהחרמון, כי לדעתו על ממשלת ישראל להגיב בחריפות יתרה על הירי אל עבר ישראל.


“איני מאמין בתגובה קלילה משום שמדובר בהפקרת הריבונות הישראלית בגולן. הרי ברור לכל בר דעת שמי שנושא באחריות לירי הוא ארגון חיזבאללה. סוריה לא תרצה מלחמה כוללת עם מדינת ישראל בימים הללו של לחימה בערים הסוריות. רק חיזבאללה מאיים כל שני וחמישי על תושבי מדינת ישראל שבקרוב ייכנסו כולם למקלטים. ממשלת ישראל חייבת להראות שהיא הריבון ברמת הגולן וכל תקיפה וגם של טיל בודד יענה בתקיפה עזה של צה”ל לעבר שטח סוריה. חיזבאללה מנסה לפתוח נגדנו בעימות כולל אך הזמן בשלב הזה אינו מתאים לו. חשוב שממשלת ישראל תהיה אחראית על ביטחונם של תושבי הגולן ובכלל,צפון הארץ ותפגין נחישות ברורה ותגיב בצורה קשה ואגרסיבית אל מול קווי האויב. אני קורא לראש ממשלת ישראל,בנימין נתניהו,שלא לחשוש מקמפיין הבחירות של “מרצ” והמחנה “הציוני” בראשותם של ציפי ובוגי ולתת מכה אחת אפיים לארגון החיזבאללה. בגולן אין מקום להשתהות מיותרת שמוכיחה חשש ופחד. בגולן חייבים להראות נחישות ויציבות ביטחונית”.

 

אחד העיתונאים שהשתתף בסיור של איוב קרא הוא איש תקשורת המייצג את קטאר והוא שאל את איוב קרא: “האם ישראל אינה חוששת ממטר טילים של החיזבאללה אל עבר גוש דן ופרוץ מלחמה עקובה מדם?” קרא השיב לכתב הקטארי: “אין לנו כל חשש מכניסה ללחימה מול ארגוני טרור אכזריים. פעלנו מול ארגון החמאס בעזה והוכחנו לו שכדאי לו לשבת בשקט כי במידה ולא יישב בשקט אנו נחריב את עזה. איננו רוצים במלחמה והעם בישראל הוא שוחר שלום אבל הבא להורגך השכם להורגו. אם ארגון חיזבאללה קורא להשמדת היהודים ימשיך במעשי הטרור שלו בגולן צה”ל יגיב בצורה כזו שהם יצטערו על הרגע שהם ירו טיל אחד על הגולן הישראלי. אני סרן במילואים ונכה צה”ל וגם איבדתי את שני אחיי במלחמות ישראל. אנו יודעים להילחם ולשמור על הבית וראוי לא לבחון אותנו בשעת שגעון”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד ברעננה מברכת את חבריה לרגל אירועיהם

אלי חזן

הגיע הזמן לבקש את הקול הערבי

עינר אביב

צעירי הליכוד עם נתניהו

אריק זיו ויזר

משאל ליכודניק מי לדעתכם היועצים הטובים ביותר?

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערה של מיכל שיר על מות אימה – גרציה ז”ל

אלי חזן

שטראכה תוקף את מזכ”ל האו”ם באן קי מון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן