19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

איגרת אישית של עמיחי גרינוולד אל בוחרי מחוז דן

עמיחי גרינולד המועמד המוביל במחוז דן – 302 ברשימה אישית – מדוע החלטתי להיות חבר כנסת

 

בבחירות הקרובות אבקש את אמון מתפקדות ומתפקדי הליכוד לבחור בי כנציגם לרשימת הליכוד לכנסת (משבצת מחוז דן, מספרי – 302). לאחר עשרים שנות עשייה חינוכית, פעילות פוליטית, מעורבות חברתית והקרבה למען ארץ ישראל – אני שם פעמיי לכיוון כנסת ישראל, לכאורה עוזב את ה”שטח” בו חייתי עשרים שנה ומטפס אל מגדל השן – הפרלמנט הישראלי.

המהלך האישי הזה דורש הסבר והבהרה, ההחלטה להיות שקוע בקדמת הבימה ועמוק בביצה הפוליטית אינו מובן מאליו ולא נולד בן לילה, לא נולדתי נסיך פוליטי ומעולם לא עשו לי קיצורי דרך, לא קבלתי מינוי ולא זכיתי באור מן ההפקר.
זו החלטה מודעת ומתוכננת לקחת על עצמי את האחריות ולפעול למען עם ישראל וארץ ישראל, להנהיג ולהוביל ולייצג את הערכים והעקרונות שלנו.

החזון הגדול שלי לחיות בחברה ישראלית ערכית יותר, מחוברת לעצמה המאפשרת לכל אחד ואחת לחיות בצורה משוחררת, חברה שיש בה אפשרויות חינוך איכותיות ולכולם, “ישראל” שיודעת להביא לידי ביטוי רהוט וברור את האהבה לארץ ישראל, חברה ישראלית שיש בה חופש לכל פרט וערבות הדדית בין הפרטים – חברה ישראלית ערכית ואיתנה כלכלית ומדינית – חברה שכולנו היינו רוצים לראות  – צריך רק להאמין לערוך סדר עדיפויות ולפעול בנחישות ובהדרגתיות תוך שאנו משליטים מדיניות על הפקידים ולא להיפך – אבל על נושא זה בהרחבה  במאמרים אחרים.

רשימה זו, מטרתה להסביר מדוע החלטתי להיות חבר כנסת.

אני נשוי לאבישג ואבא לעידו, מתגורר בגבעתיים, חבר מועצת הסניף, חבר מרכז הליכוד, חבר הנהלת חוג תדמור, שותף בהנהגת צעירי הליכוד, חבר עמותת מכורתי הפועלת למען ההסברה, חבר שדולת החינוך בליכוד, מנהל פורום רווחה וכלכלה בליכוד ופעיל בעוד מספר קבוצות בתוך הליכוד לאחרונה ייסדנו את הרעיון הפנים תנועתי מטה מחוז דן בליכוד למען ארץ ישראל – מתוך הבנה שהנהגה והובלת דרך מוכרחת להיות אימננטית ולצמוח מתוך השטח לא לבוא מבחוץ רק כמוכיחים בשער.

גדלתי ביישוב מצפה יריחו, אח בכור לעוד ארבעה אחים ושתי אחיות, בן להורים שעסקו במסירות נפש ביישוב ארץ ישראל. חדורי אמונה בצדקת הדרך ובזכות העם על ארצו עסקו ביישוב הארץ בפועל, בעשיית חסד בעמל כפיים ובחינוך שבעה ילדים.

שרותי הצבאי כלוחם בחטיבת הנח”ל ולאחר מכן שירות מילואים קרבי פעיל בגדוד הנדסה במסגרתו גם גויסנו בזמן מלחמת לבנון השנייה ומבצע עופרת יצוקה.

ארבעת אחיי שרתו בגולני J ואחותי הקטנה עדיין משרתת חיילת במודיעין.

מאז שחרורי מהצבא אני עוסק בחינוך וחברה שותף למאמץ מתמיד ליצור חברה ישראלית טובה יותר, ערכית יותר, שוויונית ובעלת עוצמות.

כיום, מלבד עבודתי בניהול פרויקטים חינוכיים כלל ארציים אני פעיל במספר פורמים המקדמים את החברה להשקפת עולמי – חבר בפרום קהילת יזמות חברתית במסגרתה אנו מעודדים, תומכים ומסייעים בפועל ליוזמה פרטית המועילה לכלל החברה, פעיל בפיתוח מיזם שיאפשר שקיפות מוחלטת בכל השדה הפוליטי בישראל ויאפשר לכל אחד/ת להיות פעיל בעל משמעות, פעיל אקטיבי כבר כמה שנים בפעילות כנגד גזענות ובמהלך הנשים האחרונות אני שותף לעוד מספר מיזמים נקודתיים.

בשנתיים האחרונות ניהלתי פרויקט גדול לזהות ציונית יהודית שכלל כמה אלפי משתתפים בקבוצות מקריית שמונה ועד באר שבע, מורה בהתנדבות, פעיל ביזמות חברתית, פעיל במאבק בגזענות והאפליה ופועל להסברת עמדותינו ברשת החברתית.

פעילותי הפוליטית החלה בשנות התשעים במאבקים כנגד הסכם אוסלו ואפשר להזכיר כמה תגרות למען נתניהו והליכוד, עת התנפלו עלינו בריונים ששכרה מפלגת העבודה.

במשך שמונה שנים התגוררתי בעיירה חצור הגלילית שם שימשתי כמנהל חינוכי ומנהל צוות של מכינה קדם צבאית אשר עוסקת בהכשרת עולים ובני נוער מעיירות ושכונות לשירות צבאי משמעותי, לתפקידי פיקוד וכמובן למצוינות חברתית והשכלה.

מקריית שמונה וחצור הגלילית ועד באר שבע וערי הדרום זכיתי להכיר את ארץ ישראל הן את נופה הגיאוגרפי ויותר מכך את הנוף האנושי של הארץ והמדינה שלנו. בכל שכונה ובכל עיירה כמעט יש לי חניכים שביקרתי בביתם והכרתי את משפחתם וכך במשך השנים התוודעתי והכרתי מקרוב ובאופן אישי את ארץ ישראל ואנשיה.

 

עשרים שנות פעילות בהקשר של ארץ ישראל ובהקשר של החברה בישראל החל מאי שם בראשית שנות התשעים באתרי קרוואנים של עולים מאתיופיה ובהפגנות כנגד אוסלו דרך מאבקי בחירות למען הליכוד ונתניהו  כנגד בריוני אהוד ברק ועד היום בניהול פרויקטים גדולים והתנגדות נחושה להתנתקות – אז הגעתי לתובנה.

 

“האסימון  נפל” בתקופת ההתנתקות, אז עשינו הכול בכדי למנוע את קיום התכנית הזוועתית של גירוש היהודים מבתיהם לטובת הקמת מדינת טרור.

כידוע כלום לא הועיל מרגע שההחלטה התקבלה הביצוע היה שאלה של זמן ולא משנה כמה מסירות נפש הייתה לנו ולא משנה כמה יצירתיות פיעמה בנו ולא משנה כמה נחושים היינו, מרגע שהתקבלה ההחלטה הביצוע היה שאלה של זמן.

שם בעיירה דרומית פאתי עזה בעודי חלק מעוד הפגנה לא יעילה, שם נפל האסימון.

אם ברצוני להשפיע באמת עלי לקחת אחריות, אני חייב לשים פעמי אל כנסת ישראל, לטפס אל מגדל השן ולהביא לידי ביטוי את הערכים והעקרונות שלנו במקום בו מוכרעים הדברים.

הן מבחינת העשייה החינוכית, הן מבחינת הנאמנות לארץ ישראל והן מבחינת ייצוג הולם ומכובד לחברי התנועה, קבלתי החלטה נחושה וחד משמעית להיות חלק ממעגל ההכרעה, לקחת את כל כובד האחריות ולהיות חלק מהאנשים המחליטים.

 

לפעול למען אפשרויות חינוך טובות יותר לכל ילדה וילד, להביא לידי ביטוי הצהרתי ומעשי את הנאמנות לארץ ישראל ולתרום את חלקי לכלכלת ישראל והחברה בישראל אלו היסודות  בשמם אפעל תמיד.

 

מאז החל הקמפיין, באופן טבעי מתקיים מפגש אין סופי עם תומכים רבים, פרט לעובדה המרגשת שיש כל כך הרבה מתפקדי ליכוד הרוצים לראות בי כנציגם, נשבעתי לעצמי שלעולם לא אבייש את אלו שתמכו בי, שאקפיד בכל מעודי להתנהל בהדר וביושר.

נשבעתי לעצמי שלעולם אהיה זמין, רגיש ונגיש – 0545701415 – שלא יוחלף.

נשבעתי לעצמי שבבחירות הבאות שיהיו ארציות אוכל להציג בפניכם שלושה דברים:

1>   קבלות על עשייה בפועל.

2>   הרגשה שייצגתי אתכם בכבוד.

3>   שלא יהיה אדם שיאמר פניתי ולא נענתי.

הלל הזקן שעלה מבבל שכב על גג הערובה בשיא החורף בכדי ללמוד, הלל שהיה מסביר פנים לכל אדם בכל שעה, הלל שידע להנהיג ולהוביל בדרכי נועם ויחד עם זאת בנחישות זה המודל אליו אני שואף.

לו יהי.

בהזדמנות זו תודה לכל מי שעומל וטורח למען הצלחתי, שלאמונתי היא הצלחת התנועה כולה. תודה לאלפים שמאמינים בי ושנוטעים את הכוחות להמשיך לשעוט בנחישות עד לכיבוש היעדים.

ואי אפשר לכבוש את היעדים לבד אנחנו נעשה את זה יחד.

תודה לאישה שלצידי שבזכותה יש לי הכוחות לפעול באינטנסיביות שכזו, תודה לאישה שאיתי שטוב ליבה האין סופי הופך גם אותי לאדם טוב יותר. תודה לאישה שאיתי שיש לה הסבלנות ואורח הרוח לעבור איתי את ימי קמפיין הפריימריז.

 

הנני עומד בפניכם ומבקש את אמונכם לייצג את תנועת הליכוד ולהנהיג את מדינת ישראל בהתאם לחזון הגדול שכולנו מאמינים בו.

יש לנו ערכים ודרך ויש לנו תקווה גדולה, אמונה ואהבה שבזכותם נצליח.

עמיחי גרינולד

מספר 302

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מקומון בחדרה: פעילי הליכוד תמכו בצדוק!!

אריק זיו ויזר

“כשקטי עלתה על הבמה הרגשתי שבא לי לבכות”

אלי חזן

גבי אביטל – כח לליכוד

אריק זיו ויזר

שטייניץ: “עמוד ענן, הכרחי לישראל ונוהל מצוין”

אלי חזן

עימות סוער בין הצעירים ברשימת הבית היהודי בהנחיית איש הליכוד – צוריאל שרון

אלי חזן

נבחרת הליכוד – תוצאות הפריימריס

אלי חזן
דילוג לתוכן