18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

אז מה קורה בשדרות ?

אלי חזן על מערכת הבחירות המוניציפאלית בעיר שדרות. אלון דוידי מול דוד בוסקילה – סיבוב שני והרבה יותר מעניין 

 

ב – 22 באוקטובר 2013 יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות ובהן על פיהן ייבחן הליכוד, שוב, לאחר מערכת הבחירות הכלליות שנערכו בינואר השנה. ליכודניק יסקר ביישובים שונים את המצב ונתחיל בשדרות : 

בפעם שעברה, בנובמבר 2008, הליכוד בראשות יובל גבאי תמך במועמדותה של אחלמה פרץ שהתמודדה מטעם מפלגת העבודה. כן, לא כדי השם נשמע מוכר : השם פרץ ועוד משדרות. מדובר באשתו של עמיר פרץ שבינתיים עבר לתנועה. היא התמודדה מול דוד בוסקילה, לשעבר מפלגת העבודה, שערק לקדימה. בוסקילה ניצח תוך שהוא מתגבר על מכשולים רבים. 

נפתלות הן דרכי הפוליטיקה וזאת משום שלפני מספר חודשים נטש בוסקילה את קדימה ועבר עם מאות מתפקדים אל הליכוד. כן כן. מעניין מה תהיה התחנה הבאה שלו ? 

המטרה של בוסקילה היתה למנוע ממועמד אחר – אלון דוידי – להצליח בליכוד. אני עוד אחזור אל דוידי. 

שדרות היא עיר מעניינת בשל מצבה הבטחוני העדין. בעבר נשלטה באופן ברור על ידי עמיר פרץ ומפלגת העבודה. יותר מאוחר ניצח שם אלי מויאל שייצג את הליכוד. כלומר, מהבחינה הזאת אפשר לומר שתושבי שדרות לא מצביעים למפלגה מסוימת אלא מצביעים למועמד מסוים. 

ואילו הפעם שחקן חדש ודומיננטי בזירה מטעם הליכוד : אלון דוידי. דוידי החל את פעילותו באחוד הלאומי מפד"ל אבל הבין שעל מנת לעשות יש לפעול מתוך מפלגה גדולה ולכן האופציה הריאלית והרצויה היא הליכוד. בפעם שעברה הוא התמודד לראשות העיר ולא הגיע להישגים מזהירים. בינתיים, חבר לליכוד יחד עם אפי איתם. כזכור, אח"י חיזקה את הליכוד והייתה חלק מהרשימה ב – 2009 תוך שהיא מעבירה מימון מפלגות לתנועה ומעלה את סיכוייה לניצחון. שני נציגים מטעמה אף שולבו במקומות 39 ו – 45. דוידי הפך להיות בן בריתו של ח"כ זאב אלקין, היום סגן שר החוץ. שניהם, עשו עבודת שטח מזהירה והתוצאה היא הצלחה בבחירות. דוידי נחשב למועמד ראוי ואיכותי במיוחד שעשוי לשנות את פניה של העיר. 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כהן ודותן בנתיב המחשבים עבור נזקקים ברעננה

אריק זיו ויזר

התקווה האחרונה של בית שמש

אלי חזן

יש עתיד בליכוד עם אלעד המאירי ?

אלי חזן

לראשונה בהרצלייה: סניף הליכוד גיבש רשימה מוסכמת למועצה

אריק זיו ויזר

ברוך נתח מתמודד בפריימריז הליכוד למועצת העיר תל אביב יפו

אלי חזן

עיתון העיר על תוכניתו של ארנון גלעדי ליהוד יפו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן