40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

אושר תקציב הוועד האולימפי לשנת 2010

הנהלת הוועד האולימפי בישראל בישיבתה היום אישרה את תקציב הוועד האולימפי לשנת 2010 העומד על 12,100,000 ₪. כשני שלישים מהכנסות הוועד האולימפי מקורן במועצה להסדר ההימורים בספורט והיתרה ממקורות עצמיים: גיוס תרומות, חסויות והחוויה האולימפית.
החלק העיקרי בהוצאות השנתיות של הוועד האולימפי בישראל – כ-7₪ מיועד לספורט התחרותי ההישגי. בתקציב מיועד גם סכום של 3.3 מיליון ₪ לפעילויות העוסקות בקידום הרעיון האולימפי.

הנהלת הוועד האולימפי אישרה היום בישיבתה את יציאת היו”ר צבי ורשביאק, מזכיר הכבוד איתן רוב והמנכ”ל אפרים זינגר לאסיפה הכללית של הוועד האולימפי האירופי (ליסבון סופ”ש זה) במהלכו יתקיימו בחירות לוועד המנהל.

הנהלת הוועד האולימפי קבעה את מועד קיוםן האסיפה הכללית השנתית שתהיה ב-27 בדצמבר . האסיפה הכללית תעסוק בין השאר בהכנות למשחקים האולימפיים בלונדון.
ההנהלה אישרה היום את קיומו של ערב הספורט ההישגי לשנת 2009, בו יוכתרו ספורטאי השנה ע”ש יורם אוברקוביץ’ ז”ל, מאמן השנה והספורטאי והספרטאית הצעירים לשנת 2009.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מעיין “עין כפיר” שנהרס ע”י המנהל, נבנה ונחנך מחדש

אריק זיו ויזר

תנופה עצורה – סיפורו של מפונה מגוש קטיף

אלי חזן

הציונים הלא-יהודיים רבים מהיהודים

אריק זיו ויזר

פורום ביחד מקרבים בין יהודים ללא יהודים : התארחו ברהט אצל קרינאווי

מערכת ליכודניק

חברי הליכוד טיילו בחברון ובנותיה

אריק זיו ויזר

כשח״כ נאוה בוקר הגיעה לביקור אצל טלבי רונית

ליכודניק
דילוג לתוכן