24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אושר לקריאה שנייה ושלישית: פטור מארנונה למוסדות שיקום לנכי נפש

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח”כ חיים כץ (ליכוד) אישרה היום לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברי הכנסת   אילן גילאון  וניצן הורוביץ (מרצ), לפיה מסגרות יומיות המספקות תעסוקה, הכשרה או שיקום לנכי נפש שמלאו להם 18 שנים ושהופנו על ידי משרד הבריאות, יהיו פטורות מתשלום ארנונה. עלות הצעת החוק היא כ-2.2 מיליון שקלים לשנה.  

 

 

יו”ר הוועדה, ח”כ חיים כץ, ציין בדיון כי ההצעה זוכה לתמיכה מראשי רשויות מקומיות, על אף הפסדים בגביית הארנונה העלולים להיגרם בעקבותיה. כץ ציטט מכתב שנשלח לו בנושא מראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: “זוהי מטרה חשובה ומקודשת שעל השלטון המקומי להירתם אליה. תבורך”.  

לפני כחודש אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של יו”ר הוועדה ח”כ כץ, לפיה מסגרות יומיות לאנשים עם מוגבלות פיזית ושכלית (כמו מפעלים מוגנים) וכן לסובלים מאוטיזם יהיו פטורות מתשלום ארנונה.  

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

אלי חזן

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן

אושר לקריאה ראשונה: פגיעה בזכויות מחבלים ובני משפחותיהם בביטוח לאומי

אלי חזן

אושר בקריאה ראשונה:חוק נוסף ליישום מסקנות ועדת החקירה לטיפול במפוני גוש קטיף

אריק זיו ויזר

תעודות הוקרה הוענקו ללוחמי מרד גטו ורשה על ידי יו”ר הכנסת

אריק זיו ויזר

אלי כהן נגד אבו עראר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן