18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

אור אדום לאבתסים מרעאנה שלחצה על הגז בעת צפירת הזכרון

ועדת הבחירות פסלה את מועמדותה של מועמדת רשימת מפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה, בבחירות הקרובות. יוזכר, כי לאחרונה ולאחר שהבינה כי התבטאויותיה האומללות אשר ביזו את זכרון השואה, התנצלה מראענה על פוסט שכתבה ובו, בין היתר, הודתה כי במהלך צפירת הזכרון ביום השואה החליטה להמשיך לנסוע, וכתבה: "אלה היו 2 דקות מופלאות".

לאחר שבמפלגת העבודה הבינו כי מדובר בפצצת זמן שתתפוצץ ביום הבוחר, פנתה אבתיסאם לתקשורת והתנצלה על דבריה, אך זה לא מנע היום מועדת הבחירות לנקוט בצעד אמיץ ולפסול אותה מהתמודדות לכנסת, לאור התבטאויותיה. כמה אירוני הדבר, שמי שלחצה על דוושת הגז ביתר שאת בזמן שכולנו עמדנו דום לזכר הקורבנות – מקבלת היום אור אדום מועדת הבחירות.

תגובות נציגי הליכוד בכנסת לא איחרו לבוא. חה"כ אסנת מארק" כתבה: "הצבעתי עכשיו יחד עם עוד 15 חברים בועדת הבחירות על פסילתה. מתביישת בשביל מפלגת העבודה שבחרה לשורותיה מועמדת שמבזה את קודש הקודשים של מדינת ישראל". חה"כ טלי פלסקוב הוסיפה, כי היא "מברכת את ההחלטה הלגיטימית. לא נתפס שבמדינת היהודים יהיו נבחרי ציבור שמתבטאים נגד המדינה ואזרחיה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שקט הורגים

אריק זיו ויזר

אין מנוס מבחירות!

אריק זיו ויזר

חיה מנע: ״אני לוחמת חברתית״

מערכת ליכודניק

יום של שמחות בליכוד

אריק זיו ויזר

בנימין נתניהו לפרס נובל לשלום!

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

מבט קצרצר על אירית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן