23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

אורן כהן מתנגד להעלאת מיסים בכפר סבא

האתר לוקאל בכפר סבא מפרסם כי כהן מארגן במועצת העירייה קואליציה מקיר לקיר בנושא

הכתבת אירית מרק פרסמה השבוע כתבה באתר לוקאל ולפיה המשנה לראש עיריית כפר סבא, אורן כהן, קורא לכל חברי מועצת העיר, להתאחד סביב התנגדותו להעלאת הארנונה על רקע הדיונים הצפויים בנושא מיד לאחר החג.

מרק כתבה כך :

אורן כהן, המשנה לראש העירייה, שלח ערב החג מכתב דחוף לכל חברי מועצת העיר בו הוא קורא לכולם להתאחד סביב התנגדותו הנחרצת להעלאת הארנונה בעיר הן לבתים פרטיים והן לעסקים. לטענת כהן, דיוני העלאת הארנונה צפויים מיד לאחר חג הסוכות ולכן מצא לנכון להתריע מבעוד מועד. 

כהן כתב לחברי המועצה, ”בימים אלו מתנהלים דיוני התקציב באגפי העירייה השונים והמלצות הדרג המקצועי יובאו לשולחן מועצת העיר. אני מבקש לקרוא לכל חברי המועצה להתאחד סביב אי העלאת הארנונה מעבר להמלצת משרד הפנים ובכך לאפשר לתושבי העיר לקבל רמת שירותים טובה ללא הצורך להגדיל את ההוצאה המשפחתית. 
”בשעה זו על כולנו להתאחד ולהצטרף לקולות המחאה המבקשים צדק חברתי. אי העלאת הארנונה תהיה בשורה אמיתית לכל תושבי העיר ואני מקווה שיעלה בכוחי לשכנע את ראש העיר ויתר חברי מועצת העיר, קואליציה ואופוזיציה כאחד, שלא לעלות את הארנונה כאמור”. 

מהעירייה נמסר בתגובה: ”מדיניות עיריית כפר סבא היא לעשות כל מאמץ לא להכביד את עול המסים על התושבים. בשנת 2011 העירייה לא העלתה מסים לנכסי המגורים בעיר, זאת לעומת ערים שכנות כרעננה והוד השרון שהעלו את שיעור הארנונה למגורים גם ב 2011”. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רחוב שמיר בשכונת “נאות עוזי” (כהן) ברעננה

אלי חזן

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

סולומון אוחנה – לוד : רביבו איבד את הזיכרון

אלי חזן

עו”ד רמי גרינברג נבחר לעמוד בראש רשימת הליכוד לעיריית פתח תקווה

אלי חזן

נפתח בית לחיילים בודדים ברעננה

אלי חזן

נתניהו אתה: כן מזיז את הקברים ולא מזיז את הקברים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן