26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אורן כהן ממשיך את שליטתו בכפר סבא

ביום חמישי התקיימו בסניף הליכוד בכפר סבא בחירות ליו"ר סניף הליכוד וליו"ר מועצת הסניף.  42 חברי מועצת הסניף שהם בעלי זכות הבחירה הגיעו להצביע למרות מזג האוויר השרבי והלח.  

 

 

הבחירות התנהלו בסדר מופתי וללא שום אירוע חריג.  

ליו"ר הנהלת הסניף נבחר כצפוי המשנה לראש העיר אורן כהן המשמש בעשר השנים האחרונות כיו"ר מועצת הסניף וזאת מבלי שאיש התמודד מולו.  

בתום הבחירות אמר כהן : "מערכת הבחירות בכפר סבא יכולה להוות דוגמא ומופת לסדר, אירגון ואחדות השורות. בזו האחדות גם ננצח באתגרים הצפויים לנו הן במישור הארצי והן במישור המקומי. אני מבקש להודות לכל החברים והמתמודדים שנטלו חלק בחגיגה הזו של הדמוקרטיה. מעתה כולנו כאחד"  

באשר ליו"ר מועצת הסניף ניצח יונה מייקלר שהיה בעבר גם חבר מועצת העיר כפ"ס. מייקלר זכה ב-30 קולות לעומת 9 קולות שבהם זכה יצחק שרעבי – פעיל חברתי ומוותיקי הסניף המקומי.

עוד נטלו חלק בהתמודדות שאול בעזה ואילו שלמה מדמון החליט להסיר את מועמדותו ברגע האחרון.

יונה מייקלר: "אני גאה בבחירת החברים ומברך אותם על הליך הבחירות התקין. מעתה נתייצב כולנו מאחורי אורן כהן ונתכונן לבחירות המוניציפאליות הקרבות. המנצח של הבחירות הוא הליכוד !"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתפסו במצלמתה של טובה בסוכה של ישראל

אריק זיו ויזר

והיא לא תצלח?

אריק זיו ויזר

יעקב חרש מועמד הליכוד בחולון

אריק זיו ויזר

שנה טובה לתושבי רעננה מסניף הליכוד

אריק זיו ויזר

חברי ליכוד מרעננה ממשיכים בעשייה

אלי חזן

האם מרכז הליכוד יתנגד לנתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן