21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אופיר אקוניס תוקף את ההסתה של השמאל

עימות חריף בין סגן השר אופיר אקוניס לבין ח”כ נחמן שי מהמחנה הציוני בתכנית ערב חדש בהנחייתו של אראל סגל. אקוניס: “מעריך שראש הממשלה לא יקים איתם ממשלה”


 


עימות חריף בין סגן השר אופיר אקוניס מהליכוד לבין ח”כ נחמן שי מהמחנה הציוני בתכנית “ערב חדש” ששודרה בערוץ הראשון בהנחייתו של אראל סגל. העימות פרץ סביב חומר התעמולה החדש שחשף “המחנה הציוני” ועלה בכרזות ושלטים ברחבי הארץ: “פרייאר מי שמצביע לבנימין נתניהו”.


סגן השר אקוניס כינה את מסע התעמולה של “המחנה הציוני” כהסתה פרועה נגד ראש הממשלה וטען שהמחנה הציוני לא למד מן העבר וממשיך להסית בפרעות נגד ראש ממשלה מכהן. “אני כבר הבעתי את עמדתי שלאחר הבחירות, אם הליכוד ירכיב את הממשלה, ראש הממשלה לא יזמן את בוז’י וציפי לממשלתו. לאחר מסע הסתה כה פרוע מצד “המחנה הציוני” והרשימה השמאלנית שלהם, אני מעריך שנתניהו לא יקים ממשלה עמם. הביטויים הללו של “מי שמצביע לנתניהו הוא פרייאר”, הם ביטויים בלתי לגיטימים בבחירות דמוקרטיות. מה זה הדבר הזה? זה נראה לי פסול ולא מקובל” אמר אקוניס.


ח”כ נחמן שי התייחס ואמר שאין מדובר בהסתה ואין לקשור את המילה הסתה לקמפיין של “המחנה הציוני”. “אנו רוצים להפיל את שלטון נתניהו וזו זכות דמוקרטית חוקית לחלוטין במערכת בחירות לכנסת. איני רואה מקום למילה “הסתה”. מה הקשר בין הסתה לבין זה שאנו שואפים בשיא הרצינות להחליף את בנימין נתניהו ושבוג’י הרצוג ייכנס הוא למשרד ראש הממשלה” אמר נחמן שי.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מחיר בגידת המתנחלים

סקר ליכודניק : שר האוצר כ”ץ במקום הראשון

דניאל נחמיה

גאווה אמיתית: ראיון עם הרכש החדש בליכוד

אריק זיו ויזר

השר ארדן: אם יהיה פרטנר, יש להקים מדינה פלסטינית

אלי חזן

דנון : מתמודד על ראשות התנועה תוך הטחת ביקורת בנתניהו

אלי חזן

איינאו מסומן לכנסת מטעם קהילת עולי אתיופיה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן